Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 26 lipca 2012

Wyniki konkursu na stylizacje

Cześć.
Mamy dzisiaj 26 lipiec, czyli dzień wyników konkursu na stylizacje :]
Przypominam, że osoba, która będzie miała pierwsze miejsce, wygrywa 25sd, z drugie 15sd, a za trzecie 10sd :)
Nie przedłużając..

3. miejsce zajmuje... Paulga ! :)
Gratuluję, wygrywasz 10sd :) Oto jej praca :



2. miejsce zajmuje... Parvati. !
Również gratuluje :] zgłoś się do mnie po 15sd. Oto jej praca :



I teraz 1. miejsce, które zajmuje... yolanda400 !
Jest to dosyć prosta stylizacja, zachowana w tonacji mięta - lilia :) Bardzo mi się spodobała. Oto praca, która wygrywa 25sd :




Gratuluje wszystkim zwycięzcom :D Wasze prace były bardzo udane ;] Muszę przyznać, że od razu te 3 prace były moimi faworytami. Od początku wiedziałam, że są to właśnie zwycięskie stylizacje, jednak zastanawiałam się, która z nich będzie mieć pierwsze, drugie czy trzecie miejsce :)

A wy co sądzicie o stylizacjach ?:D

7 komentarzy:

  1. Gratuluję, stylizacje są naprawdę świetne, utrzymane w jednej tonacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i gratuluję pozostałym dziewczynom :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;3 Najbardziej mi przypadła do gustu stylizacja Parvati, choć pozostałe stylizacje również są bardzo fajne ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo! Gratuluję dziewczyną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ;) Chociaż według mnie to Paulga zasłużyła na pierwsze miejsce. Nie, żebym ją znała czy coś, ale moim zdaniem jej stylizacja jest najładniejsza ;]

    agus.ehee na Stardoll

    OdpowiedzUsuń