Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

piątek, 27 lipca 2012

Przegląd Starplazy

Hej.
Dzisiaj w Przeglądzie Starplazy biorę pod lupę kolor czarny.
Zaczynajmy :)

KURTKI I PŁASZCZE :


1. Podoba mi się to, że ma takie frędzelki :) Bardzo fajna kurteczka. Fallen Angel, 11sd
2. Prosta marynarka. Praktyczna i przydatna do wielu stylizacji. It Girls, 11sd
3. Ta kurtka i płaszcz nr. 5 to zdecydowanie najfajniejsze Kurtki i Płaszcze. Podoba mi się to, że błyszczy. Fallen Angel, 14sd
4. Kolejny błyszczący ciuch. Tym razem błyszcząca marynarka z bufkami. Fallen Angel, 134sm
5. Nowe tribute bardzo mi się podoba, a szczególnie ten blezer. Prosty i przydatny. Frankie Morello Tribute, 18sd



BLUZKI :



1. "Skórzany" gorset. Mi się bardzo podoba i uważam, iż jest praktyczny. RIO, 98sm
2. Ten top mi się bardzo podoba, ponieważ jest krótki, czyli idealny do spódnic z wysokim stanem. Bonjour Bizou, 9sd
3. Przewiewny top, przydatny, na przykład, do zakładania na sukienkę lub bluzkę. Tingeling, 72sm
4. Klasyczna, prosta i bardzo praktyczna bluzka. Jest zwyczajna, czyli bardzo potrzebna w szafie każdego stardollowicza :D Killah, 10sd
5. Kolejna skórzana rzecz. Kolejna krótka rzecz. I kolejna przydatna rzecz. Podobnie jak nr. 2, idealna do wysokich spódnic. Velvet orchid, 10sd


SPODNIE I SPÓDNICE :






1.Obcisłe rurki z dziurami. Osobiście mam w szafie więcej spódnic niż spodni, ale te mam. Tylko te i kilka par ze Stardesign. Fallen Angel, 9sd
2. Jedyne szorty w tym zestawieniu. Podoba mi się to koronkowe wykończenie. Pretty in Love, 6sd
3. Krótka, prosta spódniczka. Na dodatek tania. -.- , 4sd
4. Wreszcie jakiś kolorowy akcent. Ta spódnica jest świetna. Fajne połączenie turkusu z czernią. Killah, 15sd
5. Uważam, że każdy powinien mieć chociaż jedną spódnicę z PPQ. Ja niestety nie mam, ale powinnam mieć. Są one niestety trochę drogie, więc nigdy nie kupiłam, albo po prostu zapomniałam :) PPQ, 16sd


SUKIENKI :






1. Przed chwilą kupiłam tą sukienkę. Jest śliczna! Fallen Angel, 14sd
2. Prosta sukienka z białymi elementami. Bardzo fajna! :D Evil Panda, 15sd
3. Ta kiecka jest bardzo ładna, ale elegancka, czyli trzeba umiejętnie dobrać resztę stroju.   PPQ, 14sd
4. Urocza kiecka :] Bardzo mi się podoba, szkoda, że jej nie mam. Miss Sixty, 25sd
5. Prosta sukienka z drapieżnym dodatkiem ;D Fajniutka :)) RIO, 8sd


TOREBKI :




1. Śliczna torebeczka, mam ją już na szczęście w szafie. Frankie Morello Tribute, 12sd
2. Kolejna torebka Tribute. Kolejna mała z Tribute. Śliczna, również czarna ze złotymi dodatkami. Frankie Morello Tribute, 22sd
3. Śliczna kopertówka z różyczkami. Bonjour Bizou, 6sd
4. Bardzo tania i praktyczna torebka. Disney Signed, 30sm
5. Malutka torebeczka :) Urocza ;D Film Theory, 3sd


BUTY :



1. Wysokie szpilki :D Praktyczne i ładne. Chociaż dla mnie wszystkie czarne buty są praktyczne. Rivera, 7sd
2. Uwielbiam oksfordki :] Szczególnie te czarne, które można połączyć z innymi butami i stworzyć lity :] Basics, 20sm
3. Koturniki :] Bardzo ładne :D Killah, 6sd
4. Ładne, klasyczne szpilki. Na dodatek tanie :D Velvet Orchid, 53sm
5. Różowe podeszwy - Me Gusta :* Jeszcze te ćwieki :D Trzeba je umiejętnie dobierać, by nie wyszła kiczowata stylizacja :) Frankie Morello Tribute, 12sd


Co myślicie o Przeglądzie? Macie którąś z tych rzeczy ? :D




9 komentarzy:

  1. Większości rzeczy nie mam, ale pewnie jeszcze coś dokupię. Co do długich spodni, to wolę z B' Bizou za 8 sd, bo według mnie są praktyczniejsze, z tego względu, że są z wysokim stanem i można do nich dobrać zarówno te krótsze, jak i dłuższe bluzki. Co do płaszczy polecam jeszcze z PPQ za 35 sd. Może i drogi, ale jest bardzo przydatny w wielu jesiennych stylizacjach. A z zimowych płaszczy polecam z Miss Sixty za 27 sd. A co do sukienek to bardzo przydatna jest zwykła prosta z PPQ za 30 sd :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele ciekawych rzeczy znalazlas ;) cos kupie na pewno ;) szczegolnie podoba mi sie spodnica turkusowo-czarna...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam na przegląd starplazy *-* I właśnie na ten kolor. Podobają mi się rzeczy, które wybrałaś, trochę zachęca mnie ten blezer z Tribute. *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się właśnie nad tą marynarką za 134 sm ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam większość tych ciuchów, ale dzięki temu kupiłam jeszcze 2 rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tych wszystkich rzeczy posiadam jedynie torebkę z Designed. Wiesz czego mi brakuje w przeglądzie starplazy? Jakiejś stylizacji z tymi ubraniami, ale to tylko taka mała sugestia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej podoba mi się spódnica z PPQ, 16sd ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. większość ciuchów ślicznaaa;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam parę tych "perełek" miedzy innymi mam dwie torebki

    OdpowiedzUsuń