Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

piątek, 13 lipca 2012

Przegląd Starplazy

Hej, dzisiaj kolejny Przegląd Starplazy :)
Dzisiaj bierzemy pod lupę kolor różowy. Więc zaczynajmy :p


KURTKI I PŁASZCZE




1. Śliczna marynarka w kwiatowe wzory, które są teraz modne. Bardzo mi się podoba. Bonjour Bizou, 14sd


2. Fajny płaszcz. Podobają mi się te różyczki. Pretty in Love, 10sd


3. Pudrowo różowy kardigan. Myślę, że przydałby sie w różnych stylizacjach. Windows of the World. 14sd


4. Bardzo mi się podoba ta kurteczka z ćwiekami. Nie wiem czy jest jakoś bardzo praktyczna. Velvet Orchid, 22sd


5. Śliczna, praktyczna różowa marynarka. Trochę podobna do marynarki z ELLE. Killah, 24sd




BLUZKI




1. Uroczy koronkowy top. Jasnoróżowy topik jest praktyczny do wielu stylizacji. Pretty in Love, 9sd


2. Lekko prześwitująca koszula. Bardzo mi się podoba. Windows of the World, 8sd


3. Ten sweter jest genialny. Po pierwsze - bardzo ładny, po drugie - praktyczny. Voile, 10sd


4. Pastelowy sweter jest bardzo praktyczny i ładny. Pretty in Love, 5sd


5. Krótka bluzeczka w kolorze pastelowego różu. Idealna do spódnic z wysokim stanem. Pretty in Love, 67sm




SUKIENKI








1. Sukienka o ciekawym fasonie w kolorze ciemnoróżowym, wchodzącym w fiolet. Bonjour Bizou, 15sd.


2. Bardzo mi się podoba ta sukienka. Ową miniówkę można wykorzystać w wielu stylizacjach rockowych, np. dodając czarną ramoneskę, ale nie tylko. Tingeling, 13sd


3. Interesujący fason i ładny wzór. Sukienka naprawdę godna polecenia. Nicholas Kirkwood Tribute, 21sd


4. Nawet nie wiem, co sprawiło, że sukienka znalazła się na tej liście must have'ów Starplazy, ale jest po prostu ładna. Voile, 15sd


5. Śliczna, dziewczęca i słodka sukienka w kwiatki. Voile, 13sd




SPÓDNICZKI I SPODNIE








1. Fajna spódniczka z fioletowym dodatkiem. Godna polecenia. Velvet Orchid, 6sd


2. Może niektórzy uznają ją za kiczowatą, ale każdy ciuch w odpowiedniej stylizacji może wyglądać fajnie. Evil Panda, 15sd


3. Prosta spódnica z białymi elementami. Uważam ją za praktyczną. Evil Panda, 10sd


4. Amarantowa spódnica z wysokim stanem również jest praktyczna, przydatna choćby do krótszych topów. RIO, 10sd


5. Jedyne spodnie :) Różowe rurki, rozjaśnione na dole. Nicholas Kirkwood Tribute, 9sd




TOREBKI








1. Torebka o której już kiedyś w stylizacji pisałam. Jak już wspominałam, kupiłam ją w dniu, w którym stała się Wyborem Dnia. Pretty in Love, 5sd

2. Modne w tym sezonie torebki-worki niestety nie podbiły stardolla. Znalazłam tą jedyną :D Nicholas Kirkwood Tribute, 8sd

3. Śliczna, pastelowo różowa torebeczka. Pretty in Love, 4sd

4. Dość duża, różowa torba na brązowym pasku. Uważam ją za ładną. Killah, 8sd

5. Trochę mi sie nie podba to, że te różowe frędzle się błyszczą, ale ogólnie jest ok. Pretty in Love, 54sm


BUTY




1. Lubię wysokie szpilki, a te takie są. Bardzo ładne. Voile, 5sd

2. Kolejne udane buty z Voile. Nieco "ostrzejszy" kolor. Voile, 5sd

3. Kiedyś wspominałam o nich w stylizacji. Bardzo ładne. Voile, 5sd

4. Jasnoróżowe szpileczki w odkrytym palcem. Ładne. Voile, 59sm

5. Pastelowo różowe botki. Śliczne :* Voile, 5sd *

*Wszystkie buty są z Voile i 4/5 z nich kosztują 5sd :)



Co sądzicie o Przeglądzie Starplazy? Co Wam się najbardziej podobało lub nie podobało? :) Piszcie

7 komentarzy:

  1. Z płaszczy nic mnie nie zainteresowało , w porownaniu do bluzek , sukienek i butów. Torebki nr 3 4 5 musze miec ;d
    Post jest bardzo fajny i długo czekałam na właśnie różowy kolor ponieważ z reguły nie moge nic znaleźć w tym kolorze .

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś szukałam na blogach takich przeglądów i tylko tu znalazłam. Mam ostatni blazer, bluzkę też ostatnią, sukienki żadnej, spódnic/spodni też żadnych, żadnej z torebek i ostatnie buty ^.^ Nie gustuję w różowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ladne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się torebka z Nicholas Kirkwood Tribute, 8sd i spódniczka mini z RIO, 10sd. Lubię takie przeglądy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako iż jestem fanką butów, one spodobały mi się najbardziej. Większość z tych które wytypowałaś już posiadam. Zastanawiam się jeszcze nad kupnem różowych botków. :3 Fajny przegląd, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. super przegląd :D nie widzą mi się tylko spódnice ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej podobają mi się torebki i marynarki owszem buty są również łądne ale najbardziej kuszą mnie torebki

    OdpowiedzUsuń