Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

wtorek, 3 lipca 2012

Brak mi weny, więc napiszę po prostu - stylizacja

Dziś przygotowałam dla was dość "cukierkową" stylizację, która jednak bardzo przypadła mi do gustu. Nie głowiłam się nad nią zbyt długo, nie musiałam dokupywać dodatków, ani zbytnio kombinować z doborem ciuchów.



Znów muszę Was przeprosić za prowizorskie, niechlujne i nieefektowane wykonanie stylizacji, ale z jakiegoś powodu stardollowy aparat nadal mi nie działa, a photoshopa nie mam.

Jak widzicie główny element stylizacji stanowi żakiet od Chanel - najnowsza kolekcja. Od początku ciuszek bardzo mi się spodobał, niestety początkowo nie miałam kasy na jego zakup. Zakupiłam go wczoraj, a już dziś sklep wycofano ze Starplazy. Po chwili wahania zdecydowałam się na sukienkę z kolekcji Amy Claire, którą po prostu ubóstwiam. Jednakże szarość nie współgrała zbyt dobrze z jasny różem, więc postanowiłam zasłonić górę sukienki wielofunkcyjnym topem z Pretty in Love. Zestaw uzupełniłam paskiem z Voile i torebką z Chanel oraz butami-darmówką, które otrzymałam w ramach promocji Gift-O-Meter.

Oto stylizacja w całości:


Jak Wam się podoba? :)


4 komentarze:

  1. Bardzo mi sie podoba ogólne połączenie ubrań , A torebka i buty wyglądają jagby były tej samej marki . ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie ;D
    Ty to masz jakiś pomysł na ubranie się ja nie mam weny od jakiegoś czasu :c

    OdpowiedzUsuń