Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

środa, 18 lipca 2012

Oceny apartamentów

Dziś poddam ocenie dwa kolejne apartamenty ochotniczek z naszej kolejki.



Przed Wami... hmmmlaura! A oto jest apartament:








Hmmmlaura – Moje pierwsze wrażenie? Pokój podoba mi się. Jest schludny, elegancki, słoneczny. Bardzo podoba mi się Twój pomysł z oknem i z pejzażem za nim. Fajne wrażenie robi też lustro po prawej stronie. W ciekawy sposób wykorzystałaś tło, zostawiając tylko niewielki fragment z morzem. Żeby nie było zbyt cukierkowo to muszę powiedzieć, że nieszczególnie podoba mi się ten stolik, który jest od początku i gry i fotel obok. Nie jestem też do końca przekonana do dywanu – osobiście mi się nie podoba, – ale pasuje do wystroju, więc jest OK.



Moja ocena to 8/10




Przed Wami... Keinam1992



Keinam1992 – Nie określiłaś, który pokój chcesz, żebym oceniła, więc musiałam poddać ocenie główny. Niestety… Muszę na wstępie powiedzieć, że mi się nie podoba. Panuje w nim chaos. Ubrania, a raczej dodatki są pozostawione w nieładzie, a to nie robi najlepszego wrażenia. Czyżby naszyjniki i paski wisiały w powietrzu, czy może przylegały do ziemi? Powinnaś zrobić jakąś podłogę np. z mebli ze StarDesign, podobnie rzecz ma się ze ścianą. Rozumiem, że chciałaś zrobić garderobę, więc faktycznie może nie miałaś zbyt wielkiego pola manewru – moja też nie jest idealna – także mam problem z wydaniem osądu.



Moja ocena – naciągane 3/10



Co sądzicie o dzisiejszych apartamentach? Który z nich najbardziej Wam się podoba?

4 komentarze:

  1. dziekuje za ocene. : )
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy pokój jest ładnie urządzony, choć ja do tego widoku z morzem wykorzystałabym inny kolor niż biały ;3 A co do drugiego.. lubię garderoby,są nieco bardziej przejrzyste niż ubrania powtykane do szafy. Sama mam tak u siebie(bo mi się nie chce urządzać pokojów :3). xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy pokój jest bardzo łany;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy pokój jest bardzo fajny, jednak ten drugi nie, dziewczyna mogła się bardziej postarać xD

    OdpowiedzUsuń