Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

poniedziałek, 30 lipca 2012

Metamorfozy

Hej.

Dzisiaj zobaczycie metamorfozy dollek o nickach : nina0909 i sarakoralewska.
Pierwszą metamorfozę wykonuje ja (NajlepszaVera).

Przed Wami... nina0909!


STRÓJ PRZED:


Cóż.. Nie podoba mi się ten strój. Po prostu jest zwyczajny. Niczym się nie wyróżnia. Największym minusem są te okropne spodnie. Nie lubię białych dżisów. Szczególnie takich. Niby nie wiem czego się uczepić, ale po prostu mi się nie podoba ten strój. Jeśli chodzi o torebkę, to nie wiem dlaczego użyłaś takiej.

 
STRÓJ PO :



Nie zadowoliła mnie twoja szafa. Miałaś kilka stron ubrań, jednak były to albo brzydkie darmówki, albo ładne ciuchy, których nie dało się użyć z powodu braku np. czarnych legginsów czy prostych topów. Podoba mi się ta spódniczka. Założyłam do niej prostą, czarną bluzkę, jedyną jaką miałaś i dodałam czarny pasek. Szukałam jakiś pasujących butów, w końcu znalazłam platformy z Sonii Rykiel Tribute.


 
MAKIJAŻ PRZED :



Przepraszam, ale nie cierpię tych oczu, ani tych dziwnych soczewek. Dodatkowo nienajlepiej pomalowałaś oczy tą białą kredką. Nie lubię tych ust, są wyjątkowo nieładne. Włosy powinnaś mieć ciemniejsze, ponieważ masz ciemną karnacje. Brwi również są tragiczne. Bardzo przepraszam, że jestem niezbyt miła, ale niestety nie podoba mi się Twoja doll.


MAKIJAŻ PO :

 

Zrobiłam Ci delikatniejszy makijaż, pomalowałam Ci tylko oczy brązowym cieniem, tuszem i evelinerem. Lekko musnęłam policzki ciemnym pudrem i usta również pomalowałam brązową szminką. Kolor włosów zmieniłam na ciemniejszy. Ogólnie po  metce nie jest źle. Jestem w miarę zadowolona z mojego makijażu.


A  teraz metamorfoza lili94Saphire:

 
Przed Wami... sarakoralewska!


STRÓJ PRZED:

 

 
Nie podoba mi się stylizacja, nic do siebie nie pasuje. Wszystko jest od innej parady, począwszy od błękitnej kokardy, którą masz na głowie, a skończywszy na trampkach, które bardzo źle komponują się z tymi czerwonymi spodniami. Bransoletki nie pasują kolorystycznie. W ogóle w Twojej stylizacji panuje chaos kolorów. A i najważniejsze, co ma oznaczać ta róża?


STRÓJ PO:



Nie miałaś za wiele interesujących ciuchów, więc metamorfoza nie jest jakaś znakomita. Szczerze mówiąc, to nie jestem zadowolona z efektów swojej pracy, ale nie za wiele dało się zrobić. Wystylizowałam Cię bardzo zwyczajnie, niby wszystko gra i do siebie pasuje, ale szału nie ma.
MAKE UP PRZED:



Tutaj jest lepiej. Masz bardzą ładną doll. Oczy, usta i nos super. Karnacja też OK. Jedyne co mi się nie podoba to brwi, uważam, że są zbyt cienkie i ciut za ciemne w stosunku do koloru włosów. Makijaż jest ładny, tylko policzki podkreśliłaś za mocno. Oprócz tego jest nieźle. Make up oczu jest ładny, widać przejścia, poza tym ładne kolory.


MAKE UP PO:




Jak widzisz nie zmieniłam Ci fryzury, gdyż podoba mi się ten warkocz, jedynie zmieniłam kolor włosów na ciemniejszy. Tak wyglądasz trochę poważniej, ale mi się podoba. Makijaż oczu jest minimalny - nie miałaś za wiele cieni, poza tym wyszminkowane usta, w dodatku muśnięte błyszczykiem gryzłyby się z mocnym make-upem oczu.



Jak Wam się podobają dzisiejsze metamorfozy? Która dollka bardziej Wam się podoba?

8 komentarzy:

  1. Ani w pierwszym, ani w drugim przypadku ogólnie szału nie ma, a wręcz przeciwnie. Jednak gdybym miała wybrać, bardziej podoba mi się stylizacja nina0909, a bardziej przypadł mi do gustu make up sarakoralewska. Metamorfozy bardzo mi się podobają, czekam na moją :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza metamorfoza mnie urzekła, a dokładniej ten makijaż. <3 W drugiej zarówno po jak i przed metamorfozą mi się podoba. Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza dollka i metamorfoza po . :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W obu metamorfozach bardziej podoba mi się po, chociaż w drugiej metamorfozie, w makijażu usunęłabym pieprzyk lub przesunęłabym go bardziej pod oko :3

    OdpowiedzUsuń
  5. obie metamorfozy są extra, ale spodobała mi się metka nina0909;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Metamorfozy udane :) Podoba mi się strój nina0909 "PO", ale makijaż "PRZED" jednak był lepszy. Co do drugiej metamorfozy to moja opinia jest raczej taka sama :D

    agus.ehee

    OdpowiedzUsuń