Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

niedziela, 8 lipca 2012

Oceny stylizacji

Ok, dzisiaj pierwsza ocena stylizacji.
Dzisiaj ocenię pierwszą osobę z kolejki, czyli olaw01.


Oto jej stylizacja:




Ogólna ocena : 7,5/10

Opis : Ogólnie stylizacja poprawna. Nie mam się czego uczepić, jednak to nie jest do końca mój styl, ponieważ nie jestem fanką sportowego stylu. Bardzo mi się podobają te spodenki hb, jednak nie zdążyłam ich kupić. Zwykła biała bluzka w sumie pasuje do wszystkiego. Jedynie ten elegancki pierścionek nie pasuje do sportowego setu.



Co myślicie o stylizacji i mojej ocenie? 

4 komentarze:

  1. Spodenki Hb są jeszcze w StarPlazie

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze zapominam sciagnac tego pierscionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie stylizacja jest bardzo pusta i to troche nie moj styl , ale KAzdy ma swoj włssny . ;d

    OdpowiedzUsuń