Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

niedziela, 15 lipca 2012

Oceny stylizacji

Hej :)
Dzisiaj ocenię dwie dolki o nickach nina0909 i werkagw.


nina0909 :




Ocena ogólna : 7,5

Opis : Ogólnie stylizacja mi się podoba. Pastelowa bluzka plus biała miniówka i pasek z Voile - wszystko do siebie pasuje. Jednak nie pasuje mi tu torebka i buty. Torebka jest czarna i za "ciężka" do tej stylizacji w pastelowych barwach, natomiast buty same w sobie są ładne, lecz nie pasują do tego stroju.


werkagw : 






Ocena ogólna : 8

Opis : W miarę mi się podoba. Bardzo mi się podoba ten żakiet, niestety go nie kupiłam, ponieważ nie miałam sd na zakup. Torebka fajnie wygląda z tym żakietem, ale nie pasuję mi ta bluzka pod spodem, Coś mi jeszcze nie pasuje w spodniach, ale nawet nie wiem co. Ogólnie mi się podoba i dlatego zostawiam 8 ;)

Co myślicie o ocenach? :]

8 komentarzy:

  1. Jaki żakiet !!! :O Gdzie mozna taki dostac?
    Ocena świetna !
    xpipisiax

    OdpowiedzUsuń
  2. "Torebka fajnie wygląda z tą torebką" ? xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Oceny są w porządku. Bardziej podoba mi się stylizacja werkagw. Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za bardzo miłą ocenę:) Twoje zdanie jest dla mnie bardzo ważne;)A dla tych co podoba im się mój żakiet mówię, że można go kupić w Bonjour Bizou za 9 sd;)

    OdpowiedzUsuń
  5. w pierwszej rzeczywiście torebka psuje wszystko. druga jest ok ale nie jest jakaś wybitna ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za stylizacje ,może i torebka nie pasuje ale jakos bylo mibez niej pusto;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam ten żakiet.Mi też się on bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń