Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

poniedziałek, 16 lipca 2012

Metamorfozy

Hej. W dzisiejszej turze metamorfoz będziemy "przerabiać" dollko o nicku Paulga i Anusia2001p.


Przed Wami... Paulga
Ta metamorfoza została wykonana przeze mnie (NajlepszaVera).


STRÓJ PRZED :




Osobiście bardzo mi się podoba. Wszystko do siebie pasuje, w sumie nie mam się czego uczepić. Ewentualnie przydałby się jakiś pasek, ale nie jest to bardzo potrzebny dodatek. Prosto, ładnie. Najbardziej mi się podobają te buty. Ciemna bluzka i czarny blezer plus jasne spodnie w liliowym kolorze. Jak już wspomniałam - bardzo mi się podoba i twój strój zasuguje na aplauz.




MAKIJAŻ PRZED :






Nie chce jakoś bardzo Ci słodzić, ale makijaż również mi się podoba. Twoja doll ogólnie jest bardzo ładna. Uniosłabym jedynie brwi i zmieniła nos, ale i tak jest świetnie. Twój makijaż jest w kolorach czarno - różowy, czyli dopasowany do stylizacji. Usta są jasne. Wszystko mi się podoba. Naprawdę fajnie.




STRÓJ PO :








Nie wiem co ty o tym sądzisz, ale mi się podoba. Jestem zadowolona z stylizacji. Połączyłam w sumie trzy pary rajstop (ciemne, błyszczące ciemne i w kropki). Białą, krótką bluzkę połączyłam z czarną spódnicą i z różowym kardiganem.Dodałam jeszcze czarny pasek i torebkę. Dodatkowo założyłam jeszcze czarny kapelusz. Długo myślałam nad butami, ponieważ trudno było dopasować jakieś do tych rajstop. W końcu zdecydowałam się na czarne buty ze Stardesign.




MAKIJAŻ PO :










Nie zmieniałam fryzury, bo jest to jedna z moich ulubionych fryzur, której niestety jeszcze nie mam. Jednakże zmieniłam kolor na czarny i pomalowałam brwi tym samym kolorem. Makijaż oczu zrobiłam w różnych odcieniach niebieskiego. Tak, wiem, nie zrobiłam makijażu pasujacego do stylizacji, którą wykonałam, ale również jestem zadowolona z efektów. Policzki lekko podkreśliłam liliowym pudrem.






Przed Wami... Anusia2001p


Tej metamorfozy dokonała lili94Saphire


STRÓJ PRZED:



Stylizacja jest całkiem niezła, ale nie jest idealnie. Przede wszystkim nie jestem pewna czy do tych szortów pasuje blezer z PPQ. To pomieszanie stylu eleganckiego ze swobodnym i w tym wypadku wygląda to średnio. Druga sprawa to buty. Po pierwsze do takiego rodzaju obuwia nie zakłada się żadnych rajstop, pończoch i podkolanówek, a tymbardziej kabaretek. Po drugie to chyba nie najlepszy pomysł, aby zestawić ze sobą dwa odcienie niebieskiego. Pomijając te kwestie strój jest nienajgorszy.

STRÓJ PO:


Miałaś troszkę mało ciuchów, bo tylko dwie strony, a dodatków jeszcze mniej, ale jakoś udało mi sie "wyłuskać" powyższą stylizację. Wykorzystałam do niej Twoje - w moim mniemaniu - najlepsze ciuchy. Bardzo podoba mi się tak kurteczka z Windows of the World, nie rozumiem dlaczego sama jeszcze jej nie kupiłam. Miałam sporo spodni-rurek ze StarDesign i moim zdaniem idealnie pasowały one do pomarańczowego płaszcza. Pod spód włożyłam zwykły podkoszulek z It Girls. Nie miałam pomysłu na buty, więc wykorzystałam moje ulubione połączenie oksfordek z Basics i szpilek z Fallen Angel. Zestaw uzupełniłam oklurami z Beastly i torebką z Pretty in Love. Metkę uważam za udaną.

MAKE UP PRZED:


Ogólnie makijaż mi się podoba, chyba nie mam do czego się przyczepić. Jest po prostu ładny.


Zmieniłam tylko kolor cieni i bardziej podkreśliłam rzęsy. Przefarbowałam włosy na ciemny brąz, wchodzący w kasztan. W ten sposób twarz Twojej doll lepiej pasuje do stylizacji.

Jak wam się podobają metamorfozy? Piszcie.



10 komentarzy:

  1. bardzo ładne metamorfozy

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za metamorfozę. Bardzo mi się podoba :3 Chyba zacznę łączyć ze sobą rajstopy, bo daje to fajny efekt ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe metamorfozy.Macie wyczucie ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Metamorfoza Paulga jest świetna- bardzo podoba mi się strój po i makijaż po ;) Druga też jest śliczna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. myślę ze wszystkie metki są udane i bardzo mi się podobają

    yolanda400

    OdpowiedzUsuń
  6. Łoooł. Zgłaszam się do metamorfozy ; oo
    xpipisiax

    OdpowiedzUsuń
  7. zglaszam sie do metamorfozy . :)
    olka523

    OdpowiedzUsuń
  8. zglaszam sie do metamorfozy . :)
    olka523

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za metamorfozę na pewno się do niej zastosuję :)

    Anusia2001p

    OdpowiedzUsuń
  10. W makijażu Paulga, w "PO" nie podoba mi się sposób nakładania różu do policzków. Polecam nie robić kółek, tylko muskać od gory do doły od boków.
    Ogólnie, jest bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń