Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

sobota, 14 lipca 2012

Co jest już niemodne?

Kochani!


Wiem, że ostatnio ten artykuł wzbudził liczne kontrowersje; jednym z Was przypadł do gustu, innym się nie spodobał. Prawdę mówiąc wiedziałam, że tak będzie, ale cieszę się, bo zazwyczaj to, co budzi emocje jest ciekawe.


Dzisiaj wezmę pod lupę coś innego, już nie będę krytykować czyichś "gustów", także spokojna głowa.


1.) BANDANA



Jakiś czas temu był na nią wielki szał. Bardzo długo nie było jej w Starplazie i wszyscy pragnęli ją mieć - ja również - ale nikt nie palił się, aby ją sprzedać. Posiadanie jej było prestiżem, może nie takim jak kolekcja starych hb i DKNY, niemniej jedak budziło to respekt. Szczęśliwi właściciele musieli każdego dnia stawiać czoło tłumowi rządnemu bandany i powtarzać setki razy, że "bandana nie jest na sprzedaż!!!!"

Później Admini - jakby pchnięci jakimś przeczuciem - dodali ją do Starplazy. Wszyscy, którzy mieli na nią chrapkę już od dawna, oczywiście ją zakupili - ja nie stanowiłam w tym wypadku wyjątku. Kiedy już wszyscy ją mieli, emocje opadły i... tak naprawdę mało kto ją nosił. Wydaje mi się, że gdy była cenna posiadanie jej było bardziej kuszące, natomiast kiedy mógł mieć ją każdy - nawet NSS, albowiem w tym samym czasie wprowadzono korzystną dla nich zmiane, czyli doładowanie sd, co jest tańsze od ss - szał minął. Teraz już rzadko widuje się kogoś, kto szpanuje tym kawałkiem materiału, co jest nawet troszeczkę dziwne, ponieważ nadal jest ładna, tylko - wszak - już niemodna.

Osobiście sama mam ją w szafie i nie zamierzam jej wyrzucać (utylizować). Wprawdzie rzadko wykorzystuje  ją w stylizacjach - mam wiele czarnych ciuchów, a czerń średnio pasuje do brązu - ale chcę ją zachować, bo mi się podoba.

Co ciekawe, podobno istnieje jeszcze jedna cenna bandana, łudząco podobna do tej tylko w innym odcieniu brązu, chyba takim trochę wchodzącym w bordo. Nie potrafiłabym jej odróżnić, zwłaszcza, że nie byłam na stardoll, kiedy tamta druga była dostępna w Starplazie.

2.) KLUBY


* To mój własny klub założony po to, aby zdobyć sp. Zapraszam.

Kolejna przereklamowana rzecz. Kiedyś posiadanie klubu - zwłaszcza takiego z wieloma członkami - było niesłychanie modne i prestiżowe. Dziś coraz częściej mówi się, że klubu są już passe.

Poniekąd popieram tą tezę, bo w większości z nich nic się nie dzieje, więc nie ma sensu się do nich zapisywać. Obecnie coraz więcej osób pała się blogowaniem, właściwie co druga osoba na stardoll ma bloga, albo chce go założyć. To jasne, że nie każdemu się udaje, bo ludzi trzeba czymś zaciekawić, ale próbować każdy może.

Wracając do klubów... znam osoby, które nie zwracają uwagi na obecne trendy i ludziom na złość zakładają nowe i starają się, aby były one popularane i fajne. I Chwała im za to! Przecież każdy może robić to, co lubi najbardziej, nawet jeśli wyszło to już z mody - np. moja miłość do różu, będę go kochać zawsze bez względu na to, czy będzie modny, czy nie.


Co sądzicie o dzisiejszym artykule? Jakie są wasze opinie na te tematy? Piszcie :)

11 komentarzy:

  1. Prawda . Ja czasami używam tej bandany do stylizacji. Też jest trochę "mody" w Sk8r Beanie. Sporo osób mnie błagało o sprzedaż , a jak nie chciałam to mnie zaczęli wyzywać (mimo, że nie mam SS, to nie miałabym jak im sprzedać):P

    OdpowiedzUsuń
  2. extra- nie mam bandany, ale artykuł świetny- mam nadzieję,że będzie takich więcej;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy artykuł.Bandany nie posiadam i jakoś nigdy nie chciałam jej mieć. Nie w moim stylu. A klub swój owszem, kiedyś miałam :D Ale oczywiście nic się tam nie działo i dałam sobie spokój.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do bandany to przed przywróceniem jej do Starplazy była jeszcze darmówką za udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bandana na stardoll jest juz nie modna, ale w zeczywistosci wiele wiecej osob ja nosi. Ja sama posiadam czerwona. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam sie co do klubów bo juz od dawna nic sie nie dzieje jeśli chodzi o ciekawe posty i konkursy . Jeśli chodzi o bandane to ja ją zdobyłam w konkursie jak juz powiedziala Paulga o Adamie Małyszu , ale i tak czasami zdarzy mi sie jakaś stylizacja z tym dodatkiem .

    OdpowiedzUsuń
  7. Owszem,ciekawy artykuł.Bardzo mi się podoba wasz blog.
    Podoba mi się bandana,ale jakoś nie zdążyłam z jej zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłabym wiedzieć czy w rzeczywistości bandany też są już niemodne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, wydaje mi się, że chyba są ;)

      Usuń
  9. kluby są niemodne ale modne jest zdobycie nagrody za nie haha

    OdpowiedzUsuń
  10. bandana to bardzo fajny dodatek, ja sama bardzo chciałam go mieć jednak nie miałam sd. Gdy nie było jej już w starplazie jakas dziewczyna sprzedała mi ją za 5 sd. Od razu ja kupiłam. Obecnie rzadko jej używam.
    Ja również miałam kiedys swojego bloga , niestety nie wypalił. Artykół bardzo mi sie podobał.

    OdpowiedzUsuń