Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

poniedziałek, 2 lipca 2012

Makijaż - krok po kroku

Dzisiejszy tutorial będzie miał nazwę - Black, White and Red.
Moja dzisiejsza stylizacja jest właśnie w tych kolorach i tworząc makijaż, stworzyłam dopasowany do niej.
Do wykonania potrzeba : kredka do brwi z DOT, czerwona szminka LUXE, biało-szary cień z DOT, czarny cień z DOT, czerwony cień z DOT, czarna maskara z DOT.


Więc.. zaczynamy :]




1. Na dobry początek malujemy rzęsy czarną maskarą.






2. Malujemy brwi do połowy białą kredką (wiem, troszeczkę dziwacznie :))




3. Malujemy powiekę czarnym cieniem.






4. Dodajemy biały cień.






5. Dodajemy jeszcze trochę czerwonego cienia.


6. Na koniec malujemy jeszcze usta czerwoną szminką.






Co myślicie o makijażu? :)

5 komentarzy:

  1. Makijaż jest doskonały tylko nie podoba mi sie za bardzo ten pomysł z brwiami , ale całość Perfekcyjna ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. podpisuje sie pod pierwszym komentarzem

    OdpowiedzUsuń
  3. Może być ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się nie podoba. Strasznie krzywo wyszło. Takie jasne brwi są teraz "high fashion" ale nie do takiej karnacji i koloru włosów!
    Moonika12

    OdpowiedzUsuń
  5. mi makijaz się podoba tylko te brwi...do tej karnacji i w tym zgadzam sie z Moonika12. Ale ogólnie miałas fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń