Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

piątek, 15 lutego 2013

Pożegnanie

Kochani!

Przykro mi, że to właśnie mnie przypadło w udziale przekazanie tej wiadomości, ale ktoś musi. Ja i NajlepszaVera podjęłyśmy dezycję o zamknięciu bloga. Pewnie zastanawiacie się dlaczego?

Po pierwsze ani ja, ani Vera nie mamy mnóstwa pieniędzy, żeby jednocześnie inwestować w bloga - reklamy, nagłówki, loterie - i jeszcze we własne lalki, które też powinny jakoś wyglądać, skoro już bawimy się w te całe ubieranki.

Po drugie wspomniane reklamy, loterie i nagłówki i tak nie przyniosły oczekiwanych rezultatów, ponieważ jak na 520 obserwatorów, aktywnych osób (komentujących) było troszeczkę za mało; 5-6 komentujące osoby to za mało, aby inwestować w bloga kosmiczne pieniądze, zresztą płacanie za komentowanie też jest nieco nie na miejscu, ale to tylko moje zdanie.

Po trzecie - czas. Jak niektórzy z Was na pewno wiedzą, jestem w klasie maturalnej i naprawdę mam co robić. Stardoll to zjadacz czasu, a blog... jeszcze pieniądzy.

Po czwarte - wypalenie artystyczne. Sądziłam, ze nasz blog spotka się z nieco cieplejszym przyjęciem, większą sławą itd. Oczywiście zyskaliśmy wierną grupę czytelników, ale troszeczkę zbyt mało liczną.

Koniec, końców to oficjalna decyzja, już nieodwołalna. Czy jest mi przykro? Trochę, przywiązałam się, nie powiem, że nie. Czas, jaki tutaj z Wami spędziłam był niezapomniany i mam nadzieję, że i Wy będziecie miło wspominać ten blog.

W imieniu załogi ms-ms


lili94Saphire

32 komentarze:

  1. Szkoda :C Co prawda nie komentowałam postów, lecz nie raz zaglądałam na bloga i go czytałam. Cóż, wszystko się kiedyś kończy...:C

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko kiedyś musi się skończyć :( Fajnie było poznać Was bliżej, pisać tutaj i wchodzić tu kilkanaście razy dziennie z nadzieją, że juz pojawił się jakiś post. Pamiętam, gdy pierwszy raz weszłam przypadkowo na tego bloga jeszcze przed wakacjami, teraz już połowa lutego. Czas szybko leci, ale wspomnienia pozostają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje artykuły bardzo odświeżyły tego bloga za co bardzo Ci dziękuję i podziękuję jeszcze nie raz osobiście, bo to nie jest odpowiednie miejsce. Mam nadzieje, że nadal będziemy w kontakcie bo ze sd nie kończę :)

      Usuń
    2. Nie, nie pozbędziecie się mnie tak szybko, pewnie, że cały czas będziemy utrzymywać znajomość, po to ją ze sobą zawarłyśmy. Pamiętasz jeszcze ten wspólny hejt, gdy Lucyna wywaliła cię z bloga, a ja odeszłam? Minął już rok. Czas tak szybko leci. Artykuły nie były dla mnie żadnym problemem, to tutaj mogłam przelać swoje prawdziwe emocje i poglądy, nie tylko te stardollowe, ale też te realne, za co też Wam dziękuję. A teraz przynajmniej się ucz i się przyznaj, z czego piszesz maturę rozszerzoną.

      Usuń
    3. Z polskiego :) ale to nie matura jest głównym powodem, jak się domyślasz, bo przecież te pół godzinki na posta się znajdzie, jak sie bardzo chce :D miło mi słyszeć, ze przynajmniej utrzymamy stardollową znajomość :)

      Usuń
    4. Dziady trzymają się razem :D Skoro mowa o dziadach, to właśnie przez bloga poznałam Martę (stella449, przez nią mam tysiące komentarzy w kg, ona jest uzalezniona od mojej kg.. o.O

      Usuń
    5. Hahahhaha! Tak jestem uzależniona od twojej KG Wiktorio!
      Ale szkoda mi tego bloga, kurczę jak żadnego innego! Może go komuś przekażecie, choć to już nie to samo ;< i pudelek hlip, hlip ;<<
      stella449

      Usuń
    6. Łączmy się w żałobie [*]

      Usuń
  3. Ojej, bardzo mi przykro. Proszę, nie odchodźcie z bloga!

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie! Nie będzie nawet stardoll-pudelka, jedynego plotkarskiego działu w historii całych blogów? :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest decyzja Very i Lili, bo to do nich należy blog. Ja się tylko dostosowuję. Kiedyś miałam taki blog plotkarski ale zamknęłam go, bo wszystko, co na nim pisałam, mogłam napisać tutaj.

      Usuń
  5. Wielka szkoda.Ja akurat nie komentowałam postów ale zaglądałam na bloga często.Na pewno wywaliłyście setki zł na tego bloga i na stardoll.Blog był wspaniały i szkoda że go zamykacie.Mam nadzieje że kiedyś jednak powrócicie na tego bloga.

    BlowStar

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda lubiłam wasz blog poradniki zabawy szkoda zawsze kilka razy dziennie zaglądałam na bloga i co ja teraz będę czytać ?


    pati99love

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tak samo często zaglądałam... komentowałam co niektóre notki.... szkoda, że zamykacie... a może przekazałybyście bloga komuś innemu? (jak już nieodwołalnie nie chcecie go prowadzić)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałyśmy o tym, ale jeszcze nie zdecydowałyśmy co z nim zrobimy. W sumie jak komuś przekażemy to i tak już nie bd to samo :)

      Usuń
  8. to był na prawdę dobry blog, będzie mi go brakować, rzeczywiście ostatnio bardzo dużo było loterii i nagród pieniężnych, może nawet za dużo
    pozdrawiam :P

    MistAsh29634

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, jaka szkoda :( Przyznaję się nie zbyt często komentowałam, ale codziennie tu zaglądałam, zobaczyć czy jest już nowy post. Wielka szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda... bedzie mi brakowalo waszych postow... to byl jeden z nielicznych blogow ktore komentowalam regularnie od jakiegos czasu... ale rozumiem wasza decyzje, rzeczywiscie inwestowalyscie duuuuzo pieniedzy w tego bloga, dziwie sie, ze nie byl tak popularny jak niektore, bo na pewno byl lepszy od wielu...
    julia7373

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa :* Ten blog był dla nas ważny, bo naprawdę włożyłyśmy w niego wiele serca, a jak sama powiedziałaś nie był aż tak popularny. Zresztą to i nie o popularność chodzi, po prostu kiedy inwestuje się w coś mnóstwo pieniędzy, a efekt i tak nie jest zadowalajacy to nasuwa się pytanie, czy to ma sens?

      Usuń
    2. Lili i Vera włożyły w ten blog serce, ja włożyłam wątrobę :D

      Usuń
    3. Wątroba to też ważny organ:)

      Usuń
  11. szkoda...bardzo fajny blog :) jedyny który odwiedzałam bo reszta mi po prostu nie odpowiadała ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. A nie mozna komus tego bloga dać?
    To jest najlepszy bllog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe ,że ja wejdę w jego posiadanie bo może NajlepszaVera mi go sprzeda.

      Usuń
  13. Nie zamykajcie bloga proszę to jeden z moich ulubionych !!!11

    OdpowiedzUsuń
  14. Może i nie komentowałam postów, ale naprawdę wchodziłam tu po kilka razy, a i ten blog widnieje w moich zakładkach w mozilli. nadal go wielbię, ale jeśli naprawdę musicie to zrobić, to was nie powstrzymuję. w końcu to wasz blog, a i tak poza tym zżera to dużo pieniędzy i czasu. Trzymajcie się. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostańcie, przecież nie musicie robić loterii i wgl. ja wchodzę nie po to na waszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm no niestety również nie miałam czasu komentować,ale wiernie czytałam wszystkie posty XD

    misa_aman

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda:( Może nie komentowałam regularnie, ale wchodziłam na bloga po kilka razy dziennie.

    Miss_Paula1247

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten blog był bardzo fajny. Szkoda, ze odchodzicie. Ja osobiście też za często nie komentowałam, ale kilka razy dziennie na niego wchodziłam. Niestety ja też ostatnio odeszłam z załogi ciekawszego-stardolla, ponieważ niestety szkoła i nauka tym razem wygrały. Rozumiem Was, może kiedyś wrócicie (może w wakacje? :).

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda. To był chyba mój ulubiony blog o stardoll..:'c No nic, dzięki Wam za pracę włożoną w ten blog. Był świetny. Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów. <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie najlepszy blog o Stardoll. Może i nie miałam czasu na komentowanie, bo nauki sporo, ale często wchodziłam na bloga i czytałam posty ;) No cóż, szkoda ;c

    OdpowiedzUsuń