Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 12 lipca 2012

Stylizacja na podstawie realnej

Witam wszystkich serdecznie.
Dzisiaj opublikuje moją pierwszą, stardollową stylizacje na podstawie realnej. Mam nadzieję, że spodoba Wam się ten nowy dział.
Dobrze, więc zaczynajmy :)


Oto stylizacje. Dziewczya ma na sobie koronkową, białą sukienkę, dżinsową kurtkę, brązową torebkę, brązowe bransoletki, pasek i botki. Moją stardollową doll ubrałam w spódnicę połączoną z bluzką, ponieważ nie znalazłam w Starplazie żadnej sukienki podobnej do tej na fotografii. Ale mój miks ubrań wygląda jak całość. Do tego założyłam dżinsową kurtkę i brązowy pasek. Torebka na screenie ze Starplazy jest w kolorze ciemnego burgunda, lekko wchodzącego w brąz. Do tego dałam pasujące bransoletki. Na koniec założyłam botki.
bluzka - Decades
spódnica - Pretty in Love
kurtka - It Girls
torebka - Pretty in Love
pasek - Miss Sixty
bransoletki - EPIPHANY, Rivera
buty - Killah
Co sądzicie o mojej stylizacji? Podobna do realnej?




Marina and the Diamonds - Lies ♥

8 komentarzy:

  1. Wszystko jest do siebie bardzo podobne tylko , wydaje mi sie ze mogly by byc inne buty do tego , bo na zdjeciu sa one bardziej kremowe , ale i tak wszystko jest do siebie bardzo podobne .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buty oryginalnie w Starplazie były jaśniejsze, ale w programie do obróbki zdjęć mi się kolor zmienił na ciemniejszy :)

      Usuń
    2. A to wiem o które buty orginalnie chodzi , To wszystko zmienia i wszystko jest teraz Prefekcyjne ;d

      Usuń
  2. Jest po prostu identycznie! Cudnie! Dodawaj takie- jest to bardzo ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  3. genialnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra. Wszystko genialnie ze sobą współgra ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. Identycznie, bardzo fajna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń