Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 26 lipca 2012

Stylizacja na podstawie realnej

Już się dzisiaj witałam :)
Więc witam ponownie. Dziś czwartek, czyli stylizacje na podstawie realnych.
Oto dzisiejsza stylizacja :





Jakie są moje wrażenia? Przede wszystkim takie, że te buty mi tu kompletnie nie pasują. Kiedyś wcześniej widziałam pasujące buty, ale zostały niestety wycofane ze Starplazy. Reszta myślę, że jest ok. Kardigan jest bardzo podobny. Top też, jednak ten na fotografii dziewczyny jest bardziej z dodatkami czarnego. Pasek też jest podobny, torba również, jednak torba jest w jednym kolorze, nie tak jak na zdjęciu prawdziwej stylizacji. Ogólnie stylizacje uważam za udaną i podobną.


top - Killah
spodenki- Pretty in Love
kardigan - Miss Sixty
buty - Film Theory
torba - Archive
pasek - Miss Sixty



A Wy co myślicie? :D


Birdy - Skinny Love

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyszło :] Szkoda tylko, że tych butów już nie ma... ale te które wykorzystałaś tez nie są złe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.o macie 199 obserwatorów! Jeszcze jeden do 200 :)

      Usuń
  2. Jak zwykle - stylizacja wyszła Ci świetnie, pewnie elementy podobają mi się bardziej niż w realnej. Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna stylizacja, no i... Bardzo podobna do tej realnej :)

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee

    OdpowiedzUsuń