Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

niedziela, 15 lipca 2012

Stylizacja

Hejka. Moja dzisiejsza stylizacja jest nieco "ostra", chociaż Wam to oceniać :)
Oto moja stylizacja :






Osobiście za główny element uważam te czarne pończochy. Kupiłam je kilka dni temu i zamierzałam z nimi zrobić jakąś stylizacje. Cały strój jest w czarnym kolorze, jedynym kolorowym elementem jest niebieska torebka, kupiona w Fallen Angel za grosze. Wracając do pończoch, połączyłam je z ciemnymi rajstopami. Założyłam czarną spódnicę hb z wysokim stanem, połączyłam ją z krótkim, skórzanym topem i z kurtką Miss Sixty.



Dodałam jeszcze buty ze StarDesing,wisiorek z krzyżykiem i bransoletkę z ćwiekami.

rajstopy - Film Theory
pończochy - Bonjour Bizou
buty - StarDesign
spódnica - Fallen Angel
torebka - Fallen Angel
top - Velvet Orchid
kurtka - Miss Sixty
wisiorek - Fallen Angel
bransoletka - Fallen Angel


Co sądzicie o stylizacji? :]

Może chociaż dzisiaj dodałam piosenkę pasującą do stylizacji :)


The Pretty Reckless - Just Tonight

4 komentarze:

  1. Ajj Przerzedłaś sama siebie ! nie moge sie napatrzyć na tą stylizacje , Jest idealna , a piosenki nie zmam , ale przesłucham jej pare razy ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. genialnie!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jest po prostu idealna, świetna, oryginalna;)Uwielbiam twoje stylizacje, bo zawsze są pełne pomysłu i harmonii;)

    OdpowiedzUsuń