Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

niedziela, 1 lipca 2012

Letnia stylizacja - biel, błękit, TRIBUTE...

O-mój-boże to będzie moja pierwsza stylizacja na blogu!


 A tak całkiem poważnie, to przepraszam Was kochani za prowizorkę, ale z jakiegoś powodu nie działa mi stardollowy aparat, co jest strasznie irytujące. Stąd mało profesjonalna prezentacja stylizacji. Cóż...



Stylizacja jest może mało wymyślna, ale moim zdaniem całkiem urocza. W butach Nicholasa Kirkwooda zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Spódniczka z tej samej kolekcji idealnie komponuje się z pantofelkami. Słodziutki top z Pretty in Love pasuje jak ulał do reszty stroju. Torebka Decades jest malutka, prosta i pasuje do wielu kolorowych stylizacji. Wizerunku mojej doll dopełnia wisiorek z Chanel. Tak więc, jak widzicie jestem zachwycona ostatnimi TRIBUTE do tego stopnia, że postanowiłam się nimi "poobwieszać".


I jeszcze jedna sprawa. Ostatnimi czasy dużo eksperymentuje z twarzą mojej doll. Gram w stardoll już dość długo, a więc przeszłam przez modę na LUXE, słodziutkie blondyneczki, emo, kolczyki, pasemka i inne obrzydliwości. Później była faza "piórkowych fryzur", a następnie "oryginalności"; łyse głowy, wybrakowene uzębienie, piegi...och zgrozo! - która chyba nadal trwa. Kiedyś chciałam zostać eteryczną blondynką, jakiś czas temu zmieniłam karnacje, ale po kilku tygodniach uznałam, że to jednak nie to. Niedawno zostałam zielookim rudzielcem, ale wyglądałam zbyt pospolicie, a zawsze chciałam, aby moja doll miała oryginalną urodę i była wyróżniania spośród innych lalek. Ostatecznie zdecydowałam się na powyższą twarz. Kolor włosów został, zmieniłam tylko trochę barwę, zielone oczy zostały, ale udoskonaliłam oprawę oka i usta oraz rozjaśniłam karnacje - szlachta się nie opala, yeach! :D

Dlatego chciałabym Was prosić o szczere opinie odnośnie mojej doll?.Podoba Wam się jej obcena odsłona, czy warto coś jeszcze zmienić? I co sądzicie o stylizacji?


A na koniec jeszcze moja ukochana piosenka, mojego ukochanego zespołu.
Florence + the machine - Cosmic Love



13 komentarzy:

  1. Jeszcze pare artykułów i bede bez kasy , Każda twoja stylizacja jest niesamowita i bardzo ładna . Co do piosenki to Jestem od niej uzależniona , Oklaski za Styl muzyczny ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja!
    A piosenka świetna! Ciągle jej słucham!
    enn313

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecież ona jest skopiowana, nie w całości , ale jest.
    ahahahhaha, nie wiem po co to robisz.
    wazka-julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ŻAŁOSNA JESTEŚ.

      Usuń
    2. To może mi powiesz od kogo jest niby skopiowana? Do Twojej wiadomości Julio, gardzę kopiarami i sama nią nie jestem. Ale oczywiście masz prawo mieć własne zdanie w wolnym kraju, ale moim skromnym zdaniem - do którego też mam prawo - radzę bardziej ważyć słowa.

      Usuń
  4. Florence+The Machine to nie zespół, tylko wokalistka nosząca taki przydomek :) Co do stylizacji to nawet mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wokalistka Florence Welch :) dzięki :D

      Usuń
  5. link: http://floberries.blogspot.com/2012/06/metamorfoza-vanessa7277.html
    zdziwiona? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchaj, jak mam być szczera, to średnio mnie obchodzi co myślisz, jak już mówiłam - stylizację wymyśliłam sama - ale Ty mi nie musisz wierzyć i nie musisz wchodzić na mojego bloga, skoro masz jakiś problem, bo ja sobie tego nie życzę. Skończyłam -,-

      Usuń
    2. A i jeszcze jedno - jedyne co mam takie samo to spódniczka i bluzka, zaś dodatki, buty, torebka daje zupełnie inny efekt. To faktycznie dziwne, że kilka osób pomyślało, że białe pasuje do błękitu...hm...

      Usuń