Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

środa, 25 lipca 2012

Oceny apartamentów

Kochani!

Za drugiego screena dziękuję Wika, przyznam, że nie umiem robić takich skomplikowanych wklejanek kilku części apartamentu. Na szczęście są jeszcze dobrzy ludzie! :)

Pierwsza pod topór idzie... Carmen.10, a oto jej apartament:




Niestety, ale pokój w ogóle mi się nie podoba. Tapety na ścianach są brzydkie, podobnie jak dwojaka podłoga. Nie bardzo wiem, co chciałaś przekazać tymi płytkami w biało-żółto-czarną szachownicę i dlaczego w połowie zmieniłaś zamysł i resztę podłogi wyłożyłaś zieloną wykładziną. Wygląda to nie za ciekawie i ja tego nie kupuję. Schody są proporcjonalnie za duże i stoją w złym miejscu, według mnie powinnaś ustawić je gdzieś z boku i zmniejszyć przede wszystkim. Nie wiem też po co ten manekin. Wnisukujac po kartonach po butach obok, może chciałaś zrobić garderobę? Okno jest niezłe, to znaczy pejzaż za nim, ale nijak pasuje do tego pokoju i jego wystroju. Nie rozumiem co chciałaś stworzyć, nie mogę się domyślić, jaki to pokój. Myślę, że zabrakło Ci pomysłu, albo nie miałaś weny i po prostu zrobiłaś pokój, byle był. Wydaje mi się, że w takiej sytuacji powinnaś pozostawić go pustym.

Ocena - 2/10. Niestety nie mogłam inaczej ocenić.



Teraz kolej na... Rose4400, przed Wami jej apartament!



Nie napisałaś, który pokój mam ocenić, więc wybrałam ten w którym byłaś zapisana, czyli w swoim Milioniare Mansion. I cóż ja mogę powiedzieć? Gotowe wnętrze jest ładne, sama chciałabym je mieć, ale jego aranżacja wypada bardzo blado. W pokoju jest tylko 19 elementów. Wnętrze nie razi, ale i niczym nie zachwyca. Jest bardzo zwyczajne, po prostu kupiłaś kilka mebelków i je poustawiałaś w różnych miejscach. Zajęło Ci to może pare minut i nie włożyłaś w to serca. Być może nie skupiasz się zanadto nad apartamentem, może bardziej zależy Ci na wyglądzie swojej doll, ale skoro zgłosiłaś się do oceny apartamentu, muszę powiedzieć co myślę i ocenić sprawiedliwie.

Ocena - 3,5/10 za właściwie proporcje i kolorystykę.


I na koniec... DamWer9193, a oto jej apartament:


Ten pokój budzi we mnie mieszane uczucia. Kilka rzeczy mi sie podoba, zaś inne są bardzo brzydkie. Lewa strona pokoju jest niezła. Niebieska kanapa jest ładna, dokupiłaś też do niej poduszki, a obrazek z delfinkami pasuje do niej. Nieźle komponuje sie także biały perski dywan i pufa. I tutaj kończą się komplementy. Stolik kawowy na którym stoi - nie wiem dlaczego - kwiat doniczkowy, świeczka, lampka - obok świeczki? - i filiżanka jest nietrafiony, podobnie jak bezmyślnie postawione na nim przedmioty. Prawa strona pokoju jest niestety fatalna. Bardzo nie podoba mi się to lustro z wazonem, i przejście do drugiego pokoju. Wnęka z ciemnym drewnem to chyba jedna z największych gaf. Tapeta w zeberkę to również nienajmądrzejszy zakup.  

Ocena - 3/10


Niestety dzisiejsze apartamenty nie przypadły mi do gustu, dlatego byłam sroga. Mam nadzieję, że następnym razem będzie lepiej i, że zgłoszą się osoby, który naprawdę potrafią remontować pokoje, abym i ja nie musiała wszystkiego równo zjeżdżać, bo wolę prawić komplementy.

A jakie są Wasze opinie? Który pokój najbardziej Wam się podobał, a który najmniej? Czekam na Wasze komentarze, już w piątek wyłowimy kolejnego Komenatatora Tygodnia, który otrzyma 10sd.

11 komentarzy:

  1. Apartament Rose4400 prezentuje się najlepiej, ale biorąc pod uwagę wkład pracy najlepszy jest trzeci apartament. Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadam się, z twoją oceną w 100 %

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja ocena jest surowa, aczkolwiek bardzo trafna. Ponadto bardzo istotna jest tutaj konstruktywna krytyka z twojej strony. Dziewczyny wykonujące te apartamenty a potem czytające ten post od razu wiedzą co zmienić, aby wnętrze ich apartamentu prezentowało się lepiej :] To tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, zapomniałam, mam taki mały prezencik- profesjonalny screen drugiego apartamentu :) Jeśli chcesz możesz wkleić ten:

      http://i47.tinypic.com/295z69v.png

      Usuń
    2. Dzięki, bardzo fajnie Ci wyszedł;)

      Usuń
    3. Nie ma za co :) Jeśli chcesz, mogę wykonywać wszystkie screeny. Dla mnie to przyjemność, bo interesuję się grafiką :]

      Usuń
    4. A za dwa dni będę mieć nową fryzurkę, jak mi wejdą sp, mogłabyś wtedy też zrobić takie tło przy moim zdjęciu jak ostatnio?:)

      Usuń
  4. zgadzam się z twoją oceną, jest słuszna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słusznie oceniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wszystkich Apartamentów najbardziej przypadły mi do gustu dwa ostatnie. Jeden ze względu na połączenie kolorystyczne, a drugi zaś za taką jakby przyjemną atmosferę, która tam panuje (nie wiedziałam jak to określić). ;D Jednakże uważam też, że Twoja opinia jest najbardziej słuszna, chociaż podniosłabym ocenkę tego środkowego pokoju.

    agus.ehee na Stardoll :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie 2 apartament najlepszy ;)
    Zgłaszam sie do oceny apartamentu
    Szejli_xD

    OdpowiedzUsuń