Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

sobota, 21 lipca 2012

Stylizacja

Ostatnio cierpiałam na brak weny i bardzo długo nie przebierałam mojej doll. Poza tym od jakiegoś czasu jestem bankrutem i nie stać mnie na nowe ciuchy; bardzo wyczekuję kolejnego doładowania i mam nadzieję na mega-zakupy :-)




Po licznych przemiarkach zdecydowałam się na klasyczną elegancję, utrzymaną w poważnej tonacji bieli i czerni. Wcześniej myślałam nad dodaniem jakiegoś czerwonego akcentu, coś w kierunku "Królowej Kier", ale nie miałam pomysłu, więc pozostałam przy bezpiecznej szachownicy.




 Taka mała ciekawostka, pierwszy raz od bardzo dawna wykonałam stylizację bez użycia nawet jednego Hot Buysa.



Na pierwszy rzut oka stylizacja może wydawać się prosta, ale ja sądzę, że tak nie jest. Nie kombinowałam z dodatkami, bo nie chciałam przedobrzyć, jak mawiają Francuzi, dobrze odejść od stołu z poczuciem lekkiego niedosytu, niż się przejeść, wówczas następnym razem chętniej powróci się do potrawy. Podobnie jest w przypadku tych ciuchów, bardzo je lubię i nie chcę sie zrazić, wykonując jakąś nieprzemyślaną stylizację.

Już wielokrotnie próbowałam stworzyć coś z kabaretkowymi pończochami od Anny Sui TRIBUTE, ale nic z moich pomysłów nie przypadło mi do gustu. Kabaretki są bardzo ładne, ale jakby tak dopasować je z neonową czerwoną spódniczką, szpilkami w szpic do tego dodać mocny makijaż, będzie się wyglądać jak... no sami to sobie dopowiedzcie. W związku z tym postawiłam na elegancję, zaś kabaretki miały być jedynym drapieżnym akcentem. Wahałam się nad kilkoma spódniczkami, początkowo chciałam włożyć czarną spódniczkę hb z Fallen Angel, ale rozmyśliłam się na rzecz prostej spódnicy z PPQ. Do tego słodziutki top ze słodziutkiego sklepu Pretty in Love. Myślałam nad jakimś paskiem, ale po kilku przymiarkach odrzuciłam wszystkie warianty i zrezygnowałam z niego. Przymierzałam też kilka torebek, ale zwyciężyła fanastyczna torba z Fallen Angel, przy okazji jedna z lepszych torebek na stardoll - uniewersalna. Zestaw uzupełniłam wisiorkiem od Anny Sui TRIBUTE.

Nie wiem, jakie będą Wasze opinie, ale mi stylizacja bardzo się podoba. Jestem z niej zadowolona, ale mam nadzieję, że w najbliższym czasie nie będę znów cierpiała na brak weny i wymyślę więcej fantastycznych stylizacji.

Jak Wam się podoba stylizacja? Czekam na Wasze opinie :-)



Kocham tą piosenkę ! ;) Słuchałam jej pisząc posta, całuski :*



10 komentarzy:

  1. Stylizacja bardzo mi się podoba !
    Jest taka elegancka, kobieca i bardzo stylowa :)
    podoba mi się połączenie tego topu z tą oto spódniczką i torebką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacją piękna. nic dodac, nic ująć :)

    Piosenką Fajna ;D

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mój styl, ale jest w porządku ;3 Jedne z moich ulubionych butów. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta stylizacja jest genialna !!!
    Masz czerwoną szminkę która idealnie do tego stroju pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja, uwielbiam takie zestawienia :)Tylko te usta coś mi nie podpasowują, ale to szczegół ^^

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jest cudowna.Zakochałam się:)Mam extra poczucie stylu.

    Gabixis

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam twoje posty! :3 Cudna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm... spódniczka ma według mnie dziwny krój u dołu, ale biorąc pod uwagę całą stylizację, jest całkiem ok.

    OdpowiedzUsuń