Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

niedziela, 8 lipca 2012

Stylizacja


Kochani!

Długo nie miałam pomysłu na stylizację, aż wreszcie trzy dni temu doznałam olśnienia! Moja doll podoba mi się do tego stopnia, że nie przebierałam się od kilku dni, mimo iż zazwyczaj zmieniam strój co 2-3 dni. Chyba po raz pierwszy w czasie mojej gry na stardoll użyłam kapelusza. Wcześniej nigdy nie miałam pomysłu na jego zastosowanie. Także i w tym wypadku nie wiem, czy pasuje idealnie, ale opinie pozostawię Wam, kochani obserwatorzy.







Jak widzicie przefarbowałam włosy na czerwono, wcześniej miałam rude. Tak w ogóle to już nie moge doczekać się nowej fryzury, która odblokuje mi się w 54 "levelu". Ale nieważne.

 Głównym elementem stylizacji i największą inspiracją był najnowszy hot buys z RIO. Bluzka jest świetna, ma ciekawy fason i fajne zakończenie. Początkowo chciałam ją zestawić z szortami, ale po kilku przymiarkach odrzuciłam ten pomysł, może dlatego, że w szafie nie miałam odpowiednich - ani nawet w mojej pokaźnej kolekcji hb. Po długim buszowaniu w Starplazie zdecydowałam się na czarną elegancką spódnicę z PPQ.Buty znalazłam w wyszukiwarce i byłam zdzwiona, kiedy odkryłam, że pochodzą one ze sklepu Rivera. Sądziłam, że ten sklep raczej jest zdominowany przez koturny i japonki oraz inne letnie obuwie. Długo zastanawiałam się nad torebką i spośrod kilku wariantów zdecydowałam się na kopertówkę z Killah. Później zapisałam stylizację w albumie, cyknęłam kilka fotek, ale miałam wrażenie, że czegoś mi brakuje. Myślałam, że to kwestia jakiegoś łańcuszka, branzoletki, albo tatuażu, ale NajlepszaVera poradziła mi zakup kapelusika też z Killah. Na początku myślałam, że to kiepski pomysł, ale ostatecznie dałam się przekonać i teraz nie żałuję :)

Co sądzicie o stylizacji? Podoba Wam się?


Jennifer Lopez feat Pitbull w piosence - Dance again

Nie wiem dlaczego akurat ta piosenka, nijak ma się do stylizacji, ale po prostu ją lubię :)

Buziaczki.

5 komentarzy:

  1. lladna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest śliczna ! Ale pewnie bardzo dloga gdyz sam Hot Boys kosztuje powyzej 10 sd , ( tak zakladam ;d) Ale całe połaczenie jest bardzo orginalne i szokujace w pozytywnym sensie . Za taką stylizacje nalezą sie ukłony ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja ładna , a kapelusz fajnie dopełnia całość. ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie nie podoba mi się ten HB, ale pomimo to próbowałam ocenić tą stylizację jakoś obiektywnie. Ale nic, po prostu nie podoba mi się i tyle. Chciałabym się obejść bez krytyki na temat mojej wypowiedzi, bo wiem jak to bywa. Sama może nie umiałabym wymyślić lepszego stroju, jednak oceniam surowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. HB średni, ale Tobie udało się dobrze połączyć . Stylizacja podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń