Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

piątek, 6 lipca 2012

Mini Konkurs

Na początek - DZIĘKUJĘ! Właśnie styknęła nam setka :) Bardzo dziękujemy Wam wszystkim za to, że jesteście z nami i, że w tak szybkim czasie zaobserwowaliście nasz blog. To dla nas naprawdę wiele znaczy i mamy nadzieję, że będzie Was jeszcze więcej.

Z tej okazji mamy dla Was mini-konkurs. Przepraszamy, że tylko mini, ale dużo kaski poszło nam na reklamy, dlatego stać nas tylko na skromne wyróżnienia.

Przechodząc do sedna... Jest to konkurs na letni makijaż. Na czym polega? Musicie zrobić make-up swojej doll i zrobić jej zdjęcie - lub opublikować u siebie w albumie, w każdym razie musimy je zobaczyć - abyśmy mogły później opublikować najlepsze prace na łamach naszego bloga. Barwy powinny być delikatne, podobnie jak odcień skóry i włosy, ale pozostawiam to Waszej inwencji twórczej. Przewidujemy trzy nagrody - jak zapewne się domyślacie za pierwsze, drugie i trzecie miejsce.

1. - 15 sd
2. - 10sd
3. -  5 sd.

Skromnie, ale tutaj chodzi przede wszystkim o zabawę, mamy nadzieję, że zdajecie sobie z tego sprawę.

UWAGA:

- Musicie być SS, ponieważ później mamy problem z wypłaceniej wygranej, albowiem NSS nie mogą sprzedać w Bazarze. Jeśli wiesz, że Twoje NSS jest tylko tymczasowe, a już wkrótce pokusisz się na doładowanie, spokojnie możesz się zgłaszać :) W przeciwnym razie, niestety nagroda przepada. Dla 4EverYou - zwyciężczyni ostatniej Loterii - zrobiłyśmy wyjątek i doładowałyśmy Stardollary, ale Kochani, nie możemy dokładać do interesu z własnych pieniędzy. To, jakby nie było, tylko wirtualna gra, już SS jest wydatkiem.
- TYLKO DLA OBSERWATORÓW!

Roztrzygnięcie, kiedy dobijemy 150 obserwatorów, także raz jeszcze zachęcam do dodawania się.

14 komentarzy:

  1. zgłaszam się.
    Zrobiłam zdjęcia makijażowi, który zrobiłam,
    wystarczy mnie odwiedzić i nacisnąć u góry " zdjęcia" ( niewiem po co to tłumaczę...)

    dosia11

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko trzeba by było trochę poszukać ( mam tam rudo-brązowe włosy)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się mam równiez stylizacje dollki mam nadzieje że to nie problem :D

    http://imageshack.us/photo/my-images/13/mmmf.png/

    patXDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, nie ma problemu. :)

      Usuń
  4. Zgłaszam się :) Zdjęcie mam w prezentacji :)

    modelka-lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanko, czy może to być ze strplazy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz tutaj, a jak będziesz chciała prawdziwe zdjęcie, to jest mniej więcej na 7 stronie w zdjęciach na moim profilu .

    http://www.sdcdn.com/camera/141/967/141967049.jpg

    Lizzie791

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :]
    wiciulka1998
    http://i49.tinypic.com/5yc0mo.png

    *Wiem, nie jestem ss, ale w razie wygranej po prostu nie przyjmę nagrody. Moją nagrodą po prostu jest satysfakcja tego, że coś co stworzyłam spodobało się komuś. W razie czego mogę podać też listę prezentów z gift shopu o równowartości nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oto moje 2 prace:P.
    http://imageshack.us/content_round.php?page=done&id=4tHcmaOqlaCtmaWS0ODR0ubF4MzV1ODa2tDW19qh1trg

    http://imageshack.us/content_round.php?page=done&id=4tHcmpyolZ-xmqWS0ODR0ubF4MzV4cfY2tij09na

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety nie mam ss ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się 2 ostatnie strony albumu ;]
    LoVeee_2

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się- makijaż jest na pierwszej stronie albumu, albo w zdjęciach;)

    OdpowiedzUsuń