Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 12 lipca 2012

Stylizacja z najnowszym Hot Buys'em

Witajcie, kochani!


Dzisiejszy HB zainspirował mnie do stworzenia stylizacji w różnych odcieniach niebieskiego i zielonego. Dominuje w niej miętowa zieleń, próbowałam też trochę zaszaleć z dodatkami, ale ostatecznie postanowiłam, że nie będzie ona zbyt kolorowa, a raczej stonowana.




Punktem zwrotnym stylizacji jest najnowszy Hot Buy's z nowej kolekcji B'Bizou. Pod spód włożyłam podkoszulkę z Killah, która doskonale komponuje się z miętowymi dżinsami z StarDesign. Zestaw uzupełniłam torebką z Decades i naszyjnikiem Chanel TRIBUTE.



Ostatnim elementem stylizacji są buty-darmówka, które dostałam w ramach promocji na stardoll.

A oto całość:


I jak Wam się podoba stylizacja?



3 komentarze:

  1. Stylizacja bardzo mi sie podoba , zwłąszcza kolor spodni i buty ktore jak na darmowke sa bardzo ładne i pasuja do wielu innych rzeczy .

    OdpowiedzUsuń
  2. bosko! bosko, bosko! Koniecznie muszę mieć ten HB! Jest extra!

    OdpowiedzUsuń