Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

sobota, 7 lipca 2012

Co jest już niemodne? Czyli poradnik modowy.

Kochani,

Dziś przygotowałam dla Was coś specjalnego - kilka wpadek modowych! Ze względu na Ochronę danych osobowych nie podam nicków poniższych nieszczęśników, ale pokażę Wam, co jest już niemodne - zresztą nigdy chyba nie było - i jak macie się ustrzec przed podobnymi wpadkami.

Panna numer 1:



Wiecie co jest najbardziej przykre? Że ta dziewczyna ma na sobie kilka naprawdę fajnych ciuchów, mi.n koszulka z motywem flagi amerykańskiej, najnowszy hotbuys, chustkę z PPQ i tatuaże. Co jest nie tak? Po pierwsze nie zakładałabym obydwóch tatuaży. To wygląda bardzo tandetnie i według mnie to taka - trochę na siłe - próba osiągnięcia "ostrego" wizerunku. Po drugie ten pasek z ćwiekami nie pasuje do bluzki pod żadnym względem - fason, kolor i styl. Torebka również nijak ma się do stroju. Złe wrażenie potęguje elegancka chustka z PPQ. Przed ostatnia sprawa - włosy. Kolor w innej stylizacji, mógłby nawet być, ale to zakończenie? Co to jest?! No i na koniec pozostawiam makijaż - o ile to w ogóle można tak nazwać. Ale to chyba nie wymaga nawet komentarza. Jeśli macie chociaż umiarkowany gust, zapewne wiecie, co o tym myśleć.

Panna numer 2:




Uff... Nawet nie wiem od czego zacząć. Nie potrafię zrozumieć ludzi, którym coś takiego się podoba. Oczywiście jestem tolerancyjną osobą i staram się wszystko zrozumieć, no ale... Ciężko ukryć zażenowanie takim widokiem. Nienawidzę takiego makijażu oczu. Jest bardzo niegustowny, brzydki, kiczowaty i przede wszystkim ciężki. Nie rozumiem fenomenu tych doczepianych rzęs. I po co te kły? Policzki wyglądają, jakby panna za długo przebywała na mrozie. A te kolczyki? Nie mam nic do percingu - sama mam kilka kolczyków, ale to głównie w uszach - no, ale osiem w dodatku w takich miejscach? Najgorsze jest to, że zmyłam lalce makijaż i wyglądała ona... ładnie. Nie rozumiem dlaczego ta osoba postanowiła tak oszpecić swoją doll.

I na koniec...

Panicz numer 1:


Nie dyskryminuje chłopców, grających na stardoll, mają takie samo prawo do tego, jak dziewczyny - w końcu jest równouprawnienie, a to działa w obie strony. Jednak nie mogę zrozumieć, dlaczego robią z siebie... Nie, to nie ma nazwy. Wiem, że jest teraz moda na "szlachtę", co zresztą jest całkiem fajne, no ale, żeby nosić taką koszulkę? To chyba delikatna przesada. Tatuaże też uważam za nieudane dodatek, podobnie jak kolczyki na policzkach i brodzie. Nie bardzo wiem, jaki styl reprezetuje sobą ten chłopiec. Emo? Może Wy macie jakieś propozycje.


To wszystko na dzisiaj. Po raz pierwszy robiłam coś takiego, dlatego nie wiem, jak wyszło. Podoba Wam się ten artykuł? Chcecie takich więcej? Piszcie.




10 komentarzy:

  1. nie nawidze emo!!! to jest takie glupie!!1

    OdpowiedzUsuń
  2. ten chłopak wygląda jak dziewczyna z dołożonym ciałem chłopka -_-

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekhem..Wiesz , zasadniczo to jest w końcu tylko gra. ^^ Co więc złego w tym że ktoś chce powyglądać trochę inaczej.Widzisz, większość gustuje w tym co modne (jakieś tam pastele..teraz zreszta większosć medoll tak samo wygląda)i wszystko co jakby wychodzi poza szablon to od razu dziwactwo i jak tak w ogóle można.No otóż można.Do czego zmierzam..Piszesz "Co jest już niemodne?". Czy wszyscy musimy być modni? Brzmi to tak, jakby każdy kto ma swój własny, ciekawy ale 'niemodny' styl musiał być od razu zmieszany z błotem.Nie wiem czy naprawdę tak sądzisz - tak wywnioskowałam po tytule, ale jeżeli tak to zastanów się nad tym. <: Pozdrawiam - Franka i jej śmieszne refleksje. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację w kilku kwestiach, m.in z tym, że wiele osób na stardoll wygląda tak samo i to też nie jest fajne, a nawet nudne. Co do tych osób powyżej, to nie tak, że mam coś do nich, bo może w realu są bardzo fajnymi osobami, ale ja osobiście ich "stylu" nie czuję i nie rozumiem co się im w nim podoba... ale oczywiście każdy może mieć swoje własne zdanie :) pozdrawiam :3

      Usuń
  4. Mi osobiście artykuł się podoba, chociaż w pełni zgadzam się z Franaku.

    pozdrawiam~emkf

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo że zgadzam sie z Franku w pewnych kwestiach to jednak Taki ubiór jak na dolce nr 1 to jest na pokaz poniewaz na pewno włascicielka tego konta tak by sie nie ubrała w realu wiec jest to troche na pokaz żeby szokowac . Ale artykół jest bardzo fajny i licze na wiecej takich. ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i niemodne , ale każdy ma swój styl, gust, upodobanie . A poza tym - jest to tylko gra. Każdy może być kim chce. ;) Szczerze - nie spodobał mi się artykuł, ale to tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam tak samo, każdy może mieć własny styl, ludzie, to jest tylko gra -.- nie lubię takich artykułów, bez urazy ale ten jest po prostu głupi :P

      Usuń
  7. Znam wszystkie 3 osoby, i osobiście są spoko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bo właśnie taka jest teraz moda. Żal mi takich osób,ale cóż... wielu osobom się to podoba

    OdpowiedzUsuń