Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

piątek, 31 sierpnia 2012

Co jest już niemodne?

Wiem, że kiedyś był podobny artykuł, jednak dotyczył bardziej Spamu, natomiast dziś skupię się na pewnym dość istotnym zjawisku, odgrywającym na Stardoll bardzo istotną rolę.
 
1. National CoverGirl:

Oczywiście do lasek nic nie mam, wrzuciłam screena z nimi, ponieważ akurat dostąpiły tego zaszczytu i zostały ncg/cg. To nie o nich będzie ten artykuł.
 
Żeby nie było niedomówień, przeczytajcie go dokładnie, żebyscie źle nie zrozumieli moich intencji, a ja postaram się, jak najlepiej omówić ten problem.
 
O "National Covergirl" marzy, co druga lalka na stardoll, i ja chciałabym "mieć okładkę" i ten jeden raz reprezentować nasz kraj. Cóż, przykro mi to mówić, ale to "marzenie ściętej głowy", nieosiągalny przywilej zarezerwowany dla pięknych, modnych i BOGATYCH. Albo dla tych, którzy rozsyłają spamy do wszystkich i "żebrzą" o głosy. Są więc dwie skrajności - ncg zostają, albo bardzo bogate panny, które oczywiście juz dawno osiągnęły sławę, zaś tytuł ncg otrzymały już kilkanaście razy, albo "pokemony" (tak przynajmniej wypisujecie im później w KG) które zostały ncg, ponieważ wszyscy odczuwali cholerną potrzebę zarobienia sm i dla świętego spokoju zagłosowali. W obu przypadkach zawsze jest podobnie. W tym magicznym dniu w KG gości szczęściar pojawiają się następujące wiadomości : " Już tyle razy byłeś/byłaś ncg/ncb. To już się robi nudne, daj szansę komuś innemu" albo w drugim przypadku " Jak taki k**** pokemon został ncg?????".
 
Nasuwają mi się następujące wnioski. Stardoll.com z założenia jest lekką, przyjemną stronką, odskocznią od realnego życia, w którym nie każdemu się wiedzie, natomiast łatwo zauważyć na nim takie same tendencje, jak np. w szkolnej klasie. Wyścig szczurów - pokemony kontra elitka. Zwalczają się wzajemnie i wszyscy mają do wszystkich pretensje. Niektórzy dla tego tutułu gotowi są zrobić wszystko. Jedni organizują niebotyczne loterie, na które łożą przecież z własnych pieniędzy, zaś inni wysyłają setki spamów. Jedno i drugie jest głupotą i zjadaczem czasu. Po co? Dla kilkudziesięciu stardollarów, dwunastu stron - w tym 50 % obelg - komenatrzy i kilku starpunktów? Zgadzam się, fajnie jest zostać National Covergirl, ale takimi metodami? Ncg nie jest wyrocznią "fajności" na stardoll. Ja nigdy nie byłam ncg, nie wiem, czy zasłużyłam, ale nie uważam, żebym przez to była gorsza, albo nie zasługiwała na sławę, z uwagi na to, że wkładam wiele serca w wygląd swojej doll. Mam mnóstwo przyjaciółek, które również nie dostąpiły tego zaszczytu, bo "nie pchają się na świecznik", mimo że reprezentują sobą zdecydowanie wyższy poziom, niż niektórzy.
 
Ostatnio pojawiła się nowa tendencja; stardollowymi celebrytami zostają bloggerki, słynące głównie ze swoich wybuchowych charakterów i skandali. Często "jeżdżą" po wszystkich, choć sami nie są lepsi, a nawet gorsi. Teraz na sławę już nie trzeba pracować. Top Projektantami zostają pokemony, które kopiują projekty, Catwalk wygrywają użytkowniczki z 5 levelem i bez gustu, Ncg zostają "oryginalności", którzy robią wokół siebie szum.
 
Dawniej ncg było wyrocznią popularności i oznaką prestiżu na stardoll. Dziś? W dobie wzajemnych oskarżeń, nienawiści, zazdrości i zawiście - nie wiem. Nadal wszyscy do tego dążą, ale  nie wszyscy zasługują na ten tytuł. Jakie wnioski? Powinnismy dać szansę komuś nowemu, nie powinny w kółko wygrywać te same osoby, ani ci, którzy wygrali przez swój spam. Nie podlizujmy się "sławnym i bogatym", ani nie głosujmy z przymusu. Chyba najskuteczniejszą i najmniej wkurzającą metodą jest reklama na jakimś popularnym blogu i pozostawienie ludziom wyboru - jeśli się spodobam-  zagłosują, jeśli nie - nie zagłosują.
 
 
Jakie są Wasze opinie? Z uwagi, że NCG to temat rzeka, nie dodaję dziś nowego wątku. Piszcie.

23 komentarze:

  1. Artykuł na medal... Zawsze powtarzam, że tytuł ncg zdobędzie osoba z największą ilością spamu. Bardzo fajnie piszesz ^^ Widzę, że też jesteś nocnym markiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. To są skutki "bo ja mam bogatego tatusia" ;/ Sorki, za wyrażenie, ale te dziewczyny po prostu wydają kasę na wiadomości transmitowane i później nie ma się co dziwić, że zostają NCG, czy CG. To też jest trochę wina tych co na nie głosują, ale nie możemy zabronić wszystkim głosowania, bo każdy robi to co mu się żywnie podoba. Ciekawy artykuł i oby pojawiało się na blogu więcej takich. Pozdrawiam i życzę miłego ostatniego wakacyjnego weekendu :)

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze , że temat w końcu poruszony . W ogóle co to za marzenie ? 5 minut sławy na stronce ? Mnóstwo spamu, aby znaleźć się na okładce. Bardziej denerwujące jak dla mnie jest wykorzystywanie swojego bloga do takich celów. Nie wiem, czy obserwatorzy to robią po to, bo rzeczywiście uważają , że taka osoba powinna wygrać, czy tylko dla nagród i podlizania się właścicielce czy redaktorce. Desperacja nie zna granic. Skoro te osoby do tej pory nie wygrały, to może nie zasługują na te miano, może nie wszystkim się podoba ?Ja tam nie mam zamiaru głosować, bo ktoś mnie o to błaga .

    Warto poruszyć też MSW .



    SzalonaCrazy18

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tego samego zdania dam przykład RAMZESIK205 ile razy wygrała ? szkoda gadać . Na moim blogu też napisałam aby stardollowicze dali szanse innym graczom i nie podlizywali się bogaczom bo to jest żenujące na stardoll jest milion graczy , którzy też na coś zasługują nie prawda ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Idiotyczny temat został nareszcie poruszony. Ostatnio również zaczęło mi to przeszkadzać, gdyż zamknęłam KG- dostępna jest tylko dla znajomych, to przez spam. Było to nie do zniesienia. Pisałam nawet w prezentacji: kasuje spam, i nic! Nawet dawałam spamowiczom 1/5, jak chcieli nie? Wkurza mnie to strasznie! Aby coś wygrać trzeba spamowac lub mieć nie wiadomo ile pieniędzy! Skończyły się czasy, gdzie zazdrościłam CG pięknego konta. Teraz praktycznie tego nie robię i słusznie, cieszę się z tego co mam. Zapomniałaś wymienić Elitę Stardoll- czyli aroganccy bogacze, którzy czerpią kasę od rodziców. To nie wszystko. Trzymają sie tylko swoich równie bogatych grup, i nie odpowiadają w kg gości, ah robią to, ale tylko w swoich, co wg mnie jest chamstwem. NIE WYGRAŁAM NIGDY I NIE ZAMIERZAM ZA TAKĄ CENĘ.


    KochanaEmilciaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie rozumiem osób które wydają setki na transmitki i organizują loterie z cennymi rzeczami..Co ostatnio zrobiło się modne,zresztą. Tym bardziej mnie to dziwi, że nadal nie mają pewności czy zdobędą ten zaszczyt.Kilkaset sd za jeden tytuł..? Desperaci.

    OdpowiedzUsuń
  7. O całym tym konkursie można by dużo pisać , ale i tak każdy kto nawet go krytykuje bardzo by się cieszył z wygranej . Ale nie wiem jak dollki które naprawdę zasługują na to miano przegrywają z osobami które graja przez tydzień ? 5 lvl ?Może to są błędy administracji ale ja nie mam zamiaru bardzo starać się o ten tytuł bo mam niskie mniemanie i wiem ze jeśli zespamuje 100 osób żeby na mnie zagłosowali , wydam wiele sd , wyśle 100 wiadomości transmisyjnych i tak nie wygram .

    OdpowiedzUsuń
  8. Bezsensowne jest wysyłanie tysięcy wiadomości transmitowanych aby zostać cg.
    Traci się na tym dużo pieniędzy a i tak nie koniecznie wygramy. Denerwują mnie osoby, które spamują każdemu po kolei, prosząc o głos. Wtedy na pewno nie zagłosuję . ;) .
    Pozdrawiam, 4sweetface4.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widzę sensu w wydawaniu setek stardollarów na kilka dni sławy i spamu w KG.

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie masz racje. Jedak myślę sobie :
    Jaka to sława? To że wszyscy napiszą u ciebie "5/5", bo tylko jeden klik i mają pieniądze , jak zarabiają. Ale przecież kto zna nick NCG, ba CG z przed tygodnia? NIKT, chyba że był przyjacielem zwycięzcy, to co innego. Nie mam nic do spamu, ale osoby z 30 poziomem i statusem tylko SS, nie mają szans wgrać. Nie mają tyle stardpunktów, ciuchów (z reguły są krócej na stardoll niż ci z 57 poziomem). Moim marzeniem nie jest zostać ncg, czy cg, jasne lubię jak mam wpisy do KG. MSW, no ok jest 2000 sd , ale ile wydacie na reklamy swojej lalki? Wiem , że nawet po przeczytaniu tego posta i komentarzy kilka razy spamu tego typu i łudzenia się , że wygrasz jest bezsensu. Jeżeli chodzi o spam o temacie BLOG. To co innego.Dobrego bloga odwiedzają tysiące, średniego setki, słabego kilka razy dziennie. Ale jest co innego, bo może nie dolka będzie sławna, ale jej PRAWDZIWA PRACA włożona w każdy post, bez wyjątku, wiem mam własnego bloga.
    stella449

    OdpowiedzUsuń
  11. w stu procentach sie zgadzam , wydaja kupe kasy na to a moglyby to rownie dobrze wydac na cos w realnym zyciu ...

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest bardzo prawdziwe, zwłaszcza że ja również kilkukrotnie zagłosowałam na kogoś mimo że nie zasługiwał, ale poprosił mnie o to. Również niesprawiedliwe jest wygrywanie ciągle tych samych osób, ale ludzie i tak głosują i myślę że to się zbyt szybko nie zmieni. Tak samo jak ciągłe proszenie zagłosuj na mnie, a kiedy jesteś ss to pojawia się również nachalne ,,kup u mnie, no kup coś z mojego starbazaru". Sama czasami proszę o zajrzenie do mojego sb, ale robię to w ubierankach i grach i nie mówię że muszą coś kupić.
    Chciałabym też zauważyć że nie tylko kopiuje się projekty, ale też bardzo często wygrywają przeciętne np. tylko w jednym kolorze. Nie wiem dlaczego one wygrywają.
    Zaskakuje mnie też nienawiść do osób, które wygrały w czymkolwiek. Nie rozumiem takiej postawy w końcu to tylko gra.
    Ania20212

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z twoim postem na stardoll cg mogą zostać tylko osoby, które wydają mnóstwo kasy na to.
    mamymamyKitty

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętam jak to ja zostałam cg *_* i tego samego dnia scenerię...

    Ale teraz to nie wiem jak to jest xD

    ludzie wysyłają po 1000 transmisyjnych a i tak nawet 5 miejsca nie zdobywają.... Szkoda mi takich osób.

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest żałosne! Cała KG zaspamowana takimi wpisami!!!! -.-

    OdpowiedzUsuń
  16. tak, to racja- jest to już dość.... hm.... pozwólcie że powiem: " przestarzałe". Kiedyś było to modne, i byto się dumnym jak się wygra, ale teraz już prawie nikt nie zwraca na to uwagi. To jest moja osobista ocena, inni nie muszą się ze mną zgadzać;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nom racja, zgadzam się z tobą w 100%

    OdpowiedzUsuń