Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 19 lipca 2012

Talenty

Ostatni artykuł poświęciłam niebanalnie utalentowanej dziewczynie o nicku Kusja, która wyróżniała się z tłumu niezwykłymi projektami i wyobraźnią. Niestety nie znalazłam nikogo, kto potrafiłby tworzyć takie cuda, więc postanowiłam skupić się na apartamentach - jak wiecie to mój konik - dlatego dziś przygotowałam dla Was artykuł o uzdolnionej dekoratorce wnętrz.

Bohaterka dzisiejszego cyklu będzie Baby-lulu36, może niektórzy z Was trochę ją kojarzą; możliwe, że była kiedyś w TOP projektantach, ale być może się mylę.

Jak już wspomniałam na śliczny apartament. Poniżej zamieszczam 3 fotki.





*na pierwszym screenie niechcący zaznaczyłam dollkę, sorki\

Jak widzicie wnętrza są urządzone w moim ulubionym stylu minimalizm. Chyba największe wrażenie robi pokój numer 1. Jest złożony, składa się z ponad 100 elementów, a jego wykonanie musiało zająć właścicielce kilka godzin. Wszystkie pokoje są dopracowane do perfekcji i bardzo sumiennie wykonane. Nigdzie nie widzę niepotrzebnej krzywizny, albo prześwitu w kolorach. Dominuje biel, szarość i różne odcienie niebieskiego. Jest schludnie, estetycznie, co daje wrażenie ogroma przestrzeni. Jak dla mnie idealny apartament, źródło inspiracji, bez wątpienia zasługujący na najwyższą notę.

Jutro wybierzemy pierwszego KOMENTATORA TYGODNIA, który otrzyma Stradollary, dlatego przypominamy o komentowaniu. Co miesiąc wybierzemy Najaktywniejszego Komentatora, który zgarnie kilkadziesią stradollarów. Warto!


Co sądzicie o apartamencie? Piszcie.

5 komentarzy:

  1. Śliczny apartament, podziwiam takie osoby;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww, podziwiam że jej się chciało tyle robić głupie pokoje. *-* Mi się nie chce do dziś zrobić ani jednego :'D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi si e bardzo podobają! Są w cudnym i uspakajającym kolorze! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem najładniejsze są pokoje 2 i 3 . Kolory są genialne ^_^
    Bardzo dużo czasu musiałam poświęcić na stworzenie tych pokoi, ale efekt jest zniewalający .

    OdpowiedzUsuń