Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

wtorek, 10 lipca 2012

New Limited Edition!

W Starplazie pojawiła się letnia kolekcja LE. Doszła dziś ok. południa i jak na razie niewiele rzeczy zostało wyprzedanych. Ceny wahają się od 35 sd - torebki i dodatki - do 200 sd - sukienki. Co ciekawe Limited Edition przygotowało niespodziankę dla panów, którzy mogli zakupić ciuchy z ostatniego męskiego manekina.




Na tej stronie niewiele rzeczy wpadło mi w oko. Chyba najbardziej podoba mi się różowa torebka za 55 sd z ostatniego manekina. Reszta mnie osobiście nie zachwyca.




2 piętro wydaje mi się o wiele ciekasze, zwłaszcza za sprawą tej różowej sukienki za 200 sd - tak, wiem niebotyczna cena, ale cóż zrobić. Poleciłabym również tą małą czarną torebkę za 35 sd, zresztą pozostałe też są niezłe i - co najważniejsze - w przystępnych cenach.




Na tym piętrze podobają mi się, aż trzy rzeczy! Najbardziej jasnofioletwy żakiet (?) na drugim manekinie od prawej strony za 145 sd. Godna polecenia jest także sukienka na pierwszym manekinie za 150 sd i różowy komplet (góra za 75 sd, dół za 70sd) na przedostatnim od końca.


Bardzo podoba mi się ten zestaw dla panów :) Naprawdę jest świetny i może właśnie dlatego już wyprzedany. Moją uwagę przykuł śliczny kostium kąpielowy na pierwszym manekinie i różowa sukienka na drugim, ale chyba miałabym problem z wykorzystaniem jej w stylizacji - jest bardzo ekstrawaganacka sama w sobie.

Nie wiem, czy coś kupię, bo przyznam szczerze, że nie stać mnie. Mam na stardollowym koncie 40 sd, a to nie za wiele... Niestety zawsze, gdy do Starplazy wchodzi nowe LE ja jestem bankrutem :(

Skusicie się na coś?

4 komentarze:

  1. Zakochałam sie ♥
    Ale i tak mnie nie stac .

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupiłam te kosmiczne niebieskie buty z pierwszej strony. :3 Właściwie nie wiem czemu, nawet mi się nie podobają specjalnie. Chciałabym bardzo ten biało czarne spodnie na drugim piętrze..Ale tradycyjnie nie mam sd. A co do samej kolekcji, uważam ją za całkiem udaną i godną uwagi. c:

    OdpowiedzUsuń
  3. ladne, ale nic nie kupie, bo nie mam kasy

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre rzeczy są śliczne, ale niestety dorgie

    OdpowiedzUsuń