Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 19 lipca 2012

Stylizacja na podstawie realnej

Hej. Dzisiaj kolejna stylizacja na podstawie realnej.
Chciałabym jeszcze ogłosić, iż jutro nie będzie Przeglądu Starplazy. Przepraszam :]

Oto stylizacja :


Myślę, że stylizacja w miarę przypomina realną. Spodenki trochę moim zdaniem nie przypominają tych, które ma na sobie dziewczyna na fotografii, ale już bardziej podobnych chyba nie widziałam. Co do blezera z Miss Sixty, uważam, że jest bardzo podobny do realnego. Czerwonych toreb nie było dużo i ta, którą użyłam chyba najbardziej przypomina realną. Wisiorek ma inną długość, ale jest podobny. Buciki też są moim zdaniem spoko.
Ogółem mówiąc - stylizacje uważam za podobną :]


spodenki - It Girls
bluzka - Killah
blezer - Miss Sixty
naszyjnik - EPIPHANY
torba - Miss Sixty
buty - Miss Sixty
bransoletka - ułożyłam stylizacje, nie mogłam jej później znaleźć w starplazie :>>




Co sądzicie o stylizacjach? :]

5 komentarzy:

  1. Jest w porządku. ;) Strój przypomina ten realny, można by nawet powiedzieć, że lepiej się prezentuję.Jedyny element w tej stylizacji który nie przypadł mi do gustu to spodenki. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Supcio! Mam tą jasno brązową kurtkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam, że kiedyś były darmowe spodenki, które bardziej by pasowały do tej stylizacji. Wiem, że tej bransoletki nie ma w SP, ale niedawno było w Giftometerze. Wisiorka bym poszukała w SP ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja mi się podoba, co prawda spodenki nie przypominają tych realnych, ale stylizacja ogólnie wygląda bardzo dobrze .

    OdpowiedzUsuń