Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 26 lipca 2012

MEGA LOTERIA! Tylko dla obserwatorów!

Kochani!

Jestem bardzo szczęśliwa, bo jest już z nami 200 obserwatorów! W miesiąc zdobyłyśmy aż 150! To wspaniała nowina, wymagało to od nas dużo pracy i dużo pieniędzy, niestety. Musiałyśmy wykupić kilka reklam, no i zapraszać ludzi, co jest niewdzięcznym i bardzo pracochłonnym zadaniem. Suma-sumarum mamy 200 obserwatorów i jestem taka "happy", że postanowiłam zasponsorować MEGA LOTERIĘ.

DO WYGRANIA - 100 SD!

Przewiduję też dwa wyróżnienia:

1 - 100 sm
2. - 50 sm

Roztrzygnięcie loterii nastąpi, kiedy nasz blog będzie miał 350 obserwatorów, lub jeśli będzie co najmiej 100 zgłoszeń. Na co czekasz? Zgłaszaj się! Może to właśnie Ty zgarniesz 100 SD!

Zanim się zgłosisz przeczytaj TO:

- Musisz być obserwatorem, sprawdzimy to, choćby miało nam to zająć cały dzień.
- Musisz być SS, w przeciwnym razie nie wypłacimy głównej nagrody, no chyba, że dostaniesz wyróżnienie, wtedy nie ma problemu, ale tego nie wiesz. Jeśli chwilowo nie jesteś SS, ale wkrótce będziesz możesz oczywiście się zgłosić.

85 komentarzy:

  1. zgłaszam się ! :) Missedziq

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem royality,mój nick na stardoll to Alesha49 obserwuję bloga jako Alesha stardoll

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :))

    MissZoee1999

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :) Mój nick na Stardoll to agus.ehee, obserwuję bloga pod taką samą nazwą.

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się ;D
    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  7. zg sie na stardoll Funny... a obserwóje pod _Frugo_

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się ;3
    nick na sd Ingri13

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że nie stać mnie na to doładowanie... No trudno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)

    martynaCoral

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się członkostwo SS mam do 1 lipca ;(

    Wera11160

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo chętnie się zgłoszę ;))
    SS jestem a nawet royalty i obserwuje Waszego bloga pod nickiem Julitawywial1 takim jak na stardoll ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się jestem ss.
    LoVeee_2

    OdpowiedzUsuń
  15. zg sie. jestem ss .


    daria8883

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :)

    Invincible_xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się

    szalona-lola

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam sie ;p
    Choco_White

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się
    diamentowarosa

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się, obserwuję bloga jako emily456

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się
    Jestem SS

    Jessi122Love

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się , jestem ss .

    PaulaXDD

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem royality,mój nick na stardoll to 14tusia1998 ale obserwuję bloga jako Nattalia_Styles

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się... jestem SS do października. Mój nick na Staroll to Angelika33344 a obserwuję bloga pod nickiem 2000andzela

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się . (na razie nie jestem ss, ale planuje być :) )


    bambus99

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się ;)

    DzieciDowna
    (jestem Royalty)

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam się :) jestem ss nick to Nadziejkaa

    OdpowiedzUsuń
  28. zglaszam sie moj nick na stardoll to DamWer9193

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam sie ;d
    Nina0909

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się do loterii, obserwuję twojego bloga. Mój nick na stardoll to Hermionapotter3 :D

    OdpowiedzUsuń
  31. również się zgłaszam :)
    Kieara126

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się, obserwuję Waszego super bloga xD

    Black_Queen2

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się


    karolina_lola96

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się. :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się < 3

    gabrysiao99

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się :D
    Nie jestem ss ;(

    Pato33

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się

    koralik4

    Jestem obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się. Obserwuje bloga pod nazwą pati21serce.
    patka4512

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się :)

    Będę SS w najbliższym czasie ;)

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się :)
    Obserwuję pod nickiem patka13_
    :3

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się !! :D

    glandyschuks

    OdpowiedzUsuń