Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

poniedziałek, 30 lipca 2012

Talenty

Kochani!

Bohaterką dzisiejszego cyklu jest Kaktusz. Podejrzewam, że zdecydowana większość z Was, wie o kogo chodzi, albowiem wspomniana dziewczyna jest projektantką, w dodatku bardzo zdolną. Słynie przede wszystkim z projektowania gadżetów ze sławnymi celebrytami. m.in. Rihanną, Lady GaGą, Michealem Jacksonem, Beyonce, a także motywów filmowych np. ze "Zmierzchu". Można u niej zamawiać projekty ze swoimi ulubieńcami, a ona zazwyczaj - za odpowiednią odpłatą - takie wykonuje.


Kaktusz ma dość oryginalną urodę, jednak dość specyficzną i nie każdemu może się podobać. Mnie osobiście przekonuje, wydaje mi się, że jest bardzo ładna. Innym może się wydawać np. "plastikiem" ze względu na ciemny kolor skóry i dość jasne włosy. Przynacie jednak sami, że nie przypomina typowych spalonych blondyneczek z wymalowanymi usteczkami-dziubkiem i doczepianymi rzęsami. Ona prezentuje się bardzo przyzwoicie i widać, ze dba o swoją doll. Według mnie jest trochę podobna do Kat de luny. Ale nie wiem, może to tylko moje wrażenie.






Jak widzicie Kaktusz projektuje głównie gadżety z Rihanną i Lady GaGą. Było tego więcej, u niej w albumie, ale nie widziałam sensu robienia tyle screenów, skoro i tak widzicie zarys jej projektów. Moim zdaniem są one bardzo ładne. Ma naprawdę prawdziwy talent i zastanawia mnie, jak długo zajmuje jej projektowania takich cudów. Rihanna wygląda identycznie, podobnie jak inne popularne gwiazdy. Gdyby mój angielski był nieco lepszy, sama zamówiłabym u niej koszulkę, ale niestety ogranicza on się do łamanego odpowiadania "yes, of course" i "no, i don't" :)


Jak Wam się podoba kaktusz? Znacie ją? Zasługuje na miano talentu?


9 komentarzy:

  1. oczywiście że zasługuje! Ma talent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ba, że zasługuje. Sama próbowałam tworzyć coś podobnego, strasznie dużo z tym roboty. Oczywiście moje projekty mogą się schować przy jej talencie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne projekty, a co do jej lalki to mam do niej mieszane uczucia, bo z jednej strony wydaje się plastikowa, ale z drugiej strony są jeszcze większe plastiki :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko fajnie, jednak zastanawia mnie jedna rzecz- ile sztabek złota musiała przetopić na to wszystko ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super projekty, dziewczyna na prawdę ma talent :-)

    agus.ehee

    OdpowiedzUsuń
  6. Talent! To jedyne słowo określające to! To nie jest tylko roebienie projektu to jest także hobby!

    OdpowiedzUsuń