Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

wtorek, 17 lipca 2012

Makijaż - krok po kroku

Hej. Kolejny tutorial makijażowy :)
Dzisiejszy makijaż będzie kolorowy, zupełnie nie pasujący do pogody (u mnie pada deszcz :/ ).
Do wykonania makijażu potrzeba : czarny tusz do rzęs z DOT, różnokolorowe cienie z DOT, szminka w brzoskwiniowym kolorze z DOT




1. Krok pierwszy to tradycyjnie czarny tusz. Malujemy nim dolne i górne rzęsy.




2. Malujemy powieki niebieskim cieniem.




3. Dodajemy turkusowy cień z DOT.






4. Następnie dodajemy trochę różowego cienia z DOT.




5. Dodajemy pomarańczowy cień :]




6. Dolną powiekę malujemy na żółto.




7. Na koniec malujemy usta szminką w kolorze brzoskwini.






Oto efekt końcowy :]


Jak Wam się podoba? Piszcie.

6 komentarzy:

  1. Przydałby mi się tutaj róż na policzkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Wika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ladne kolory

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny Ci wyszedł :)

    Zapraszam na mojego nowo powstałego bloga:
    www.welovestardollcom.blogspot.com
    może dasz mi jakieś wskazówki co do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż- taki tęczowy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest świetny. c: Ja jednak zrezygnowałabym z pomarańczowego cienia, lub zamieniłabym go na inny odcień. :3

    OdpowiedzUsuń