Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

niedziela, 22 lipca 2012

Ocena stylizacji

Cześć.
Dzisiaj będę oceniała stylizacje Paulgi i Anusi2001p.
Nie przedłużając. Oto stylizacje i oceny:



Paulga
Ocena ogólna : 9
Opis : Jak już pisałam, gdy wykonywałam Ci metamorfozę, strój mi się bardzo podoba. Ogólnie stylizacja zachowana w ciemnej kolorystyce, jedynym rozjaśnieniem są liliowe spodnie-rurki. Ten kapelusz jest naprawdę fajny, tylko coś mi z nim nie gra w tej stylizacji. Wszystkie elementy stroju mi się podobają. Najładniejsze są chyba te buty. No i spodnie, których jestem fanką i mam kilka kolorów w swojej stardolowej szafie.
Ogółem mówiąc - świetna stylizacja.



Anusia2001p

Ocena ogólna : 7

Opis : Bardzo mi się podoba połączenie łososiowych szortów z topem plus z jasnoróżową marynarką. To jest naprawdę świetne. Te buty są również ładne, kolorystycznie pasują, ale nie wiem czy nie są za "ciężkie" do tej stylizacji. Chociaż na nie mogę jeszcze przymknąć oko. Największym minusem jest dla mnie czarny kapelusz i ten krzyż. Każda z wymienionych rzeczy jest ładna, ale czarny kolor nie współgra mi z łososiowo - różowym strojem. Ten krzyż tam kompletnie nie pasuje, okulary jeszcze mogą być i ewentulanie mogę przymknąć na nie oko, a kapelusz jest za ciemny do jasnej, pastelowej stylizacji.




W stylizacji Paulgi jest połączenie jasnych rurek z ciemną resztą, ale to fajnie ze sobą wygląda. W przypadku Anusi2001p  jasna stylizacja połączona z ciemnymi dodatkami tworzy średni efekt.

Co myślicie o mojej ocenie i o stylizacjach dziewczyn? :)


6 komentarzy:

  1. Twoja ocena jest bardzo trafna, zgadzam się z nią stuprocentowo. W pierwszej stylizacji wszystko ze sobą świetnie współgra, kolorystykę ubrań łączy torebka. W drugiej stylizacji czarne elementy "rażą". "Wykonawczyni" powinna dobrać do łososiowego trochę bieli, albo pudrowego różu. Takie moje dopowiedzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja jest okej, chociaż dla mnie coś tam się jednak 'gryzie' ze sobą.Druga podobałaby mi się bardziej gdyby chociaż naszyjnik przedstawiał sobą coś innego niż krzyż. Ten dodatek nijak ma się do tak delikatnej stylizacji.Ogółem porządna ocena, pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 stylizacja jest świetna.Druga byłaby fajna gdyby nie wisior

    Gabixis

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje - obie bardzo mi się spodobały. Jednak drugi strój jest trochę "zepsuty" przez ten duży naszyjnik z krzyżem jak dla jakiegoś metalowca. A stylizacja jest delikatna przez te pastelowe, brzoskwiniowe kolory i przede wszystkim szorty, dlatego sądzę, że wisior nie pasuje.

    agus.ehee na Stardoll

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne stylizacje i oceny słuszne;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne metamorfozy :)

    OdpowiedzUsuń