Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

środa, 4 lipca 2012

Przegląd Killah

Hej.
Co myślicie o nowej kolekcji Killah? Postanowiłam przejrzeć nową dostawę. Trochę mało, bo tylko dwa piętra, ale znalazło się kilka perełek. Przedstawie Wam trzy najładniejsze ciuszki z nowego Killah oraz trzy stylizacje z owymi "perełkami".


Oto trzy "must have" :




Ten uroczy sweterek zakupiłam dzisiaj, a na resztę niestety nie starczyło mi sd, jednak w najbliższym czasie zamierzam kupić tą torebkę i bluzkę. A oto stylizacje:




Teraz w skrócie opisze stylizacje. Pierwsza podoba mi się chyba najbardziej. Uwielbiam tą spódniczkę! Ten sweterek od razu przypadł mi do gustu. W stylizacji przeważają pastelowe kolory Druga stylizacja jest dla fanów długich spódnic. Do amarantowo-czarnej torebki dobrałam sukienkę z Fallen Angel i różową bluzkę. Oba ubrania złączyłam za pomocą paska. Ostatnia stylizacja równiez jest w barwach pastelowych. Nigdy wcześniej nie widziałam tej świetnej spódnicy, czego żałuje. Znowu użyłam tych butów, a to dlatego, że są w kolorze pastelowej zieleni. Użyłam także tego samego paska do w drugiej stylizacji.


Co sądzicie o stylizacjach? Która najbardziej Wam się podoba? :)

6 komentarzy:

  1. Torebka mnie nie przekonuje , sweterek oczywiście już mam a bluzkę kupię chyba ; ]

    Challaya

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne stylizacje! Mi podobają się także białe spodnie z Killah ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizacje mi sie podobaja a szczegolnie ze sweteriem ktory muszę mieć ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja ze sweterkiem. Jednak nie kupię niczego, gdyż nie mam SD. Żałuję, gdyż owe perełki są na prawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń