Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

poniedziałek, 23 lipca 2012

Metamorfozy

Hej.

Dzisiaj będziemy wykonywać metamorfozy dollek o nickach : Keinam1992 i Madi-1234.

Ok, więc oto Keinam1992, której metamorfozę wykonałam ja, czyli NajlepszaVera.

STRÓJ PRZED :


Szczerze mówiąc, to nie podoba mi się twoja stylizacja. Tą sukienkę z Amy Claire sama mam w szafie, buty są również żakiet z Chanel jest bardzo fajny, butki hb też są świetne :) Więc co mi nie pasuje? Otóż to, iż każda ta rzecz jest ładna z osobna .
Po prostu źle połączyłaś ciuchy. Nie pasują za bardzo te rzeczy do siebie. W szafie masz dużo ciuchów, ale również mało praktycznych.


STRÓJ PO :




Mnie osobiście bardzo podoba się ta stylizacja. To taki strój z "pazurem" :)
Połączyłam kurtkę ze skórzaną kamizelką hb, tworząc ciekawy efekt. Dodałam do tego czerwone spodnie-rurki, jasny gorset i czarną kopertówkę. Twoje obuwie również zostało połączone, pododnie jak kurtka. Połączyłam czarne botki z platformami z paseczków :D
Nie lubię wykończenia tych rurek ze Stardesing, więc dałam cieniutki pasek. Nawet twoje usta pasowały do mojej stylizacji :]


MAKIJAŻ PRZED :





Nie wiem co o tym myśleć. Te oczy jest trudno pomalować, ale za daleko, tak jakby, wyjechałaś cieniem. Te rzęsy dziwnie wyglądają jako wydłużone. W sumie nie jest źle. Kolory jesienne. Pomarańcz, brąz i czerwień. Ogólnie spoko :p


MAKIJAŻ PO :





Makijaż oczu jest lekki, ponieważ usta pomalowałam ciemnoczerwoną szminką. Trochę musnęłam policzki pudrem. Oczy pomalowałam czarną kredką, ciemnym  i białym cieniem. Zmieniłam Ci kolor włosów, by bardziej dopasować je do brwi. Wybrałam warkocza, ponieważ twoja obecna nie bardzo mi się podobała :D



lili94Saphire: Teraz kolej na moją metamorfozę! Przedstawiam Wam Madi-1234!

Strój PRZED:

Hm... strój bardzo mi się podoba. Naprawdę wszystko fajnie ze sobą współgra. Buty pasują do bluzki, torebka do spodni, a wisiorek to doskonale dobrany dodatek! Właściwie nie mam do czego się doczepić i nie chcę nic wymyślać na siłę. Po prostu dobrze się ubrałaś i się cieszę, bo nie lubię wszystkiego krytykować i miło jest czasem móc się do niczego nie doczepić.

STROJE PO : Nie mogłam się zdecydować, więc zamieszczam dwa warianty.


Jak widzicie do obu stylizacji wykorzystałam czarne okularki - chyba mają jakąś nazwę, ale nie pamiętam, może Wy wiecie? Pierwszy wariant stroju jest w stylu PPQ utrzymany w bieli. Strój raczej swobodny, choć szorty z eleganckiego sklepu, jakim jest PPQ mogą się wydawać też trochę "wyjściowe". Miałaś bardzo dużo fajnych ciuchów, dlatego chciałam wykrzesać z siebie coś więcej, nie poprzestając na jednej metamorfozie. Moją drugą propozyją jest wersja po trosze swobodna - dżinsy rurki, fajna marynarka z Killah, zwyczajny top z Fallen Angel - ale szpilki sprawiają, że jest ona też nieco kobieca. Doskonały strój na randkę :)

MAKE UP PRZED:


Makijaż jest niezły, ale szczerze mówiąc średnio podobają mi się te oczy i nos. Nie przepadam też za piegami, choć Twojej dollce jest w nich ładnie. Masz jedne z ładniejszych ust, które sprawiają, że Twoja doll bardzo dobrze się prezentuje. Jak już pisałam makijaż jest dobry, wykonany starannie, widać przejścia. Nie przesadziłaś z nim, np. zrezygnowałaś z eyelinera, gdyż gruba kreska optycznie zmiejszyłaby Ci oczy. Policzki ładnie podkreślone.

MAKE UP PO:


Nie przepadam za krótkimi włosami, więc zmieniłam Ci fryzurę na dłuższą. Przefarbowałam Ci włosy na średni blond, co ciekawie komponuje się z krwistoczerwonymi ustami. Do make-upu oczu użyłam trzech cieni: ciemnozielonego, jasnozielonego, pomarańczowego i mascary pogrubiającej. Metkę uważam za udaną.


Jak Wam się podobają metamorfozy? Która doll bardziej przypadła Wam do gustu?

 

7 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi sie pierwsza propozycja metamorfozy Madi-1234 jest świetne- ogólnie obie są piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne metamorfozy <3 Szczególnie zmiany stylizacji mnie urzekły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za metkę, podoba mi się C:

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 stylizacje zrobiłaś extra.Taka rockowa.Daję 6 z +

    2 stylizacje podobają mi się, aczkolwiek nie tak jak pierwsza.Daję za obie 4 z +

    Gabixis

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się stylizacja wykonana przez : NajlepszaVera.

    chciałabym także swoją doll zgłosić do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Metamorfozy mnie urzekły :] Czekam na następne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwie pierwsze metamorfozy "PO" są super, jednak w trzeciej spodobał mi się tylko strój "PO". Co do makijażu w trzeciej metce to nie podobają mi się te czerwone usta - za ciemne jak do tego koloru skóry i barwy cieni do powiek ^^

    agus.ehee

    OdpowiedzUsuń