Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

niedziela, 29 lipca 2012

Oceny stylizacji

Witam wszystkich :)
Ponieważ zauważyłam, że kolejka ledwo się rusza, postanowiłam robić oceny trzech stylizacji, a nie dwóch, jak do tej pory.
Dzisiaj oceniam : hmmmlaura , Keinam1992 i Carmen.10 .


Hmmmlaura

Ocena ogólna : 6
Opis : Dlaczego oceniłam Twoją stylizacje na szóstkę? Może najpierw to co mi się podoba. Masz bardzo ładną doll, oprócz tego ta marynarka i torebka to naprawdę ładne rzeczy. Reszta również jest ładna. Ale niestety ta bluzka pod marynarką psuje cały strój. Po prostu kompletnie nie pasuje. Torebka w paski dziwnie komponuje się z tą nieudaną bluzką i marynarką. Dodatkowo nie wiem po co jest to coś przy butach. Po prostu mi się nie podoba.

 

Keinam1992

Ocena ogólna : 6
Opis : Problem podobny jak u dziewczyny powyżej. Pisałam o tym już gdy robiłam Ci metkę. Ładne buty, ładna sukienka, ładna marynarka. Więc co mi nie pasuje? Nieumiejętne połączenie tych ubrań. Każda z tych rzeczy wygląda fajnie z skomponowana z innymi elementami. Połączenie ich tworzy marny efekt. Gdy zakłada się tą marynarkę na tą sukienkę, z boku coś dziwnie wystaje. Sukienka nie pasuje fasonem do marynarki, a buty są kompletnie nie od parady. Dlatego moja ocena to tylko 6.




Carmen.10

Ocena ogólna : 8
Opis : Chyba najbardziej udana stylizacja dzisiaj. Stylizacja zachowana w kolorze bezpiecznej czerni.Wszystko do siebie pasuje - platformy, blezer, szorty, top. Przydałaby się jednak jakaś torebka albo wisiorek, np. z krzyżem. Po prostu potrzebny jest tu jakiś dodatek. Ogólnie fajnie i wszystko jest dopasowane w tym stroju. Ale przynajmniej ocena jest dobra i najlepsza dzisiaj.

Musiałam dzisiaj być bardziej krytyczna, ponieważ stylizacje nie były dopracowane. Uważam, że zwycięzcom dzisiejszych ocen jest Carmen.10 .


A Wy co sądzicie o stylizacjach i o moich ocenach? Zgadzacie się ze mną?

13 komentarzy:

  1. Zdecydowanie sie zgadzam ;)sprawiedliwie ocenione ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. również się zgadzam oraz ostatnia stylizacja także przypadła mi do gustu :3

    chciałabym się także do oceny zgłosić - mandaryna1996 :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się w 100%
    Jak najpardziej sprawiedliwe oceny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. napisz zgłoszenie pod odpowiednim postem (patrz u góry, tam w linkach jest zakładka "Oceny stylizacji" ) lub u mnie w KG :D

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, ostatnia stylizacja jest najlepsza. Podoba mi się też pierwsza.. albo jestem po prostu mocno zauroczona tą torebeczką.Druga mi się nie podoba(nie mój styl), ale uważam, że połączenie nie jest takie złe. ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się ze wszystkimi ocenami oprócz ostatniej, bo ta stylizacja mi się nie podoba i dałabym jej 4, dlatego że ten gorset połączony z tymi spodenkami kojarzy mi się ze strojem kąpielowym xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się 3 stylizacjaa najbardziej. : D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnia stylizacja jest zdecydowanie najlepsza. Dwie pozostałe mi się nie podobają, sory :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie stylizacje są super, jednakże dwie ostatnie podobają mi się najbardziej ;] Nie zgadzam się jedynie z oceną dla Hmmmlaura, ja na Twoim miejscu dałabym 4/5.

    agus.ehee na stardoll

    OdpowiedzUsuń
  11. W drugiej zmiana sukienki i już by było ładniej

    OdpowiedzUsuń