Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

niedziela, 29 lipca 2012

Stylizacja

Hej.
Bardzo Was przepraszam, że tak dawno nie wstawiałam stylizacji.
Nie przedłużając - oto ona :






Stylizacje przygotowałam, ponieważ niedługo będę w Hot or Not na popularnym blogu, więc chciałam się ubrań tak, by na pewno być HOT. Moja stylizacja mi się podoba, uważam, że jest udana i jestem z niej zadowolona. Śliczny top z Frankie Morello Tribute zestawiłam z miętową spódniczką z DvF Tribute. By ładnie to ze sobą "złączyć" dodałam jednolity pasek. Znalazłam też w Starplazie śliczną kopertówkę, idealnie pasującą do reszty stroju z Voile.


Założyłam do tego buty z Voile, również w miętowym kolorze. Są one lekko prześwitujące, więc musiałam nawet zmienić kolor paznokci, ponieważ czarny dziwnie wyglądał :)

top - Frankie Morello Tribute,16sd    spódniczka - Diane von Furstenberg,20sd (kupiłam w Bazaarze)    kopertówka - Voile, 4sd             buty - Voile,5sd   pasek- Pretty in Love,34sm


Co sądzicie o stylizacji? Podoba Wam się ?:D


Sia - I'm in Here

8 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi sie stylizacja i jest jak najbardiej HOT :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest ładna.Nie w moim stylu, ale ma fajne zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja dollka wyglada swietnie ;) idealne polaczenie kolorow!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! Bardzo ładne stylizacje! Dodaję się do obserwatorów. Proszę abyś dodała się do obserwatorów mojego bloga stardoll-w-twoich-oczach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie, chociaż ja bym dała czarny pasek, żeby pasował do pasków na kopertówce, ale tak też jest spoko :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja stylizacja jest prosta, a ładna zarazem. Bardzo spodobało mi się połączenie różowego z miętowym *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta spódniczka jest świetna, stylizacja również bardzo mi się podoba :)

    agus.ehee

    OdpowiedzUsuń