Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

poniedziałek, 18 czerwca 2012

Rozkład Jazdy


Plan Rozrywek
Poniedziałek: Metamorfozy
Wtorek: Tutorial – makijaż krok po kroku,
Środa –  HOT or NOT
Czwartek – Metamorfozy
Piątek – Ring!
Sobota – Co jest już niemodne?
Niedziela – Oceny Stylizacji

działy ruchome:
Talenty, Pod lupą, Stardoll-Pudelek, Stylizacje, Stylizacje tematyczne

 
 
 

15 komentarzy:

  1. Zgłaszam się do oceny apartamentu - ten w którym jestem zapisana :)
    modelka-lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się do metamorfozy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się do metamorfozy i oceny stylizacji :3

    Paulga

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także zgłaszam się do oceny stylizacji i metamorfozy xd

    Anusia2001p

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się do oceny stylizacji i pokoju w którym jestem zapisana.
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba się już zgłaszałam, ale dla pewności jeszcze raz. Do metamorfozy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się do oceny apartamentu
    TheSonka

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się do oceny apartamentu
    eskaXD..

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze jakiś porządek jak jest plan :)

    OdpowiedzUsuń