Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

środa, 11 lipca 2012

Oceny apartamentów

Przepraszam, że tak późno, ale niestety cały dzień nie miałam czasu, żeby napisać.

1.) werkagw




Pokój wygląda nieźle, ale bardzo banalnie. Meble ogrodowe są ładne, podobnie jak tło, ale widziałam mnóstwo takich pokoi. Właściwie, co druga osoba na stardoll, która ma to tło, bardzo podobnie je remontuje. Nie bardzo wiem, co mogę tutaj jeszcze powiedzieć. Pokój jest po prostu bardzo zwykły i niczym mnie nie urzekł, dlatego moja ocena też będzie bardzo wypośrodkowana.

5/10

2.) modelka-lili


O ten pokój od razu mi się spodobał. Jest naprawdę ładny i starannie urządzony. Nie przepadam za tym drewnem, ale u Ciebie wygląda całkiem elegancko, może dlatego, że drewienka są zmniejszone, co daje ciekawy efekt. Proporcje są odpowiednie, podobnie jak zagospodarowanie przestrzeni i kolorystyka - jak widzicie dominuje niebieski w różnych tonacjach. Jedyne do czego bym się przyczepiła to ten pokój po lewej stronie w którym jest tylko kanapa. Według mnie jest trochę pusty i nie bardzo podoba mi się to przejście jasnego drewna w ciemniejsze. Reszta wydaje się OK.

8/10

Co sądzicie o ocenach? Który pokój najbardziej Wam się spodobał? Piszcie :)

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za ocenkę :* Też uważam że jest ogólnie te pomieszczenie po lewej nie ładnie urządzone ale już nie miała kasy oraz pomysłu , w najbliższym czasie postaram się to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie sie bardzo podobaja oba pokoje , bo przyznam szczerze że sama nie umiałabym zrobić takich , może gdybym się bardzo postarała i miała dużą wenę bo nie łatwo przychodzą mi pomysły na apartamenty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz naprawdę super blog!
    Zajrzyj też do mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za ocenę, zgadzam się z nią- wybrałam ten pokój ponieważ nie mam talentu dekoratorskiego;) Dziękuję bardzo;

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń