Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

piątek, 6 lipca 2012

Przegląd Starplazy

Dzisiaj pod lupę bierzemy kolor czerwony. Tradycyjnie po pięć ubrań z każdej z sześciu kategorii.


KURTKI I PŁASZCZE







1. Nie jestem pewna, czy to jest czerwień. Mi bardziej wygląda na róż. Ale w każdym bądź razie uważam tą marynarkę za świetną. Decades, 10sd.

2. Bardzo fajna kurtka. Naprawdę mi się podoba. Myślę, że jest przydatna i praktyczna. Original Future, 10sd

3. Fajna koszulo – kurtka. Podobają mi się te paski. Jean-Paul Gaultier Tribute, 20sd.

4. Skórzana, czerwona kurtka. Bardzo mi się podoba. Jest również dosyć tania. RIO, 8sd.

5. Taka jakby kamizelka. Jest ozdobiona ledwo widocznymi groszkami. Anna Sui Tribute, 12sd


BLUZKI





1. Lubię motyw flagi amerykańskiej. Nie wiem czemu, ale bardzo mi się podoba. Archive, 9sd


2. Moim zdaniem powinnam to umieścić w kategorii "KURTKI I PŁASZCZE" , ale w Starplazie w wyszukiwarce to się znajdowało pod kategorią "topy". Windows of the World, 13sd


3. Fajna bluzka o ciekawym kroju. Podobają mi się te odkryte ramiona. Nicholas Kirkwood, 14sd


4. Podoba mi się bardzo ta bluzka z kołnierzykiem. Wydaje mi się, że przydałaby się do wielu stylizacji.


5. Krótka bluzka w kolorze burgunda idealnie pasowałaby do spódnic z wysokim stanem. Fallen Angel, 8sd




SPÓDNICZKI I SPODNIE








1. Moim zdaniem te spodnie są bardziej brązowe, ale skoro wyszukały się jako czerwone to umieściłam je tu z powodu ciekawego kroju. Wiem, że nie każdemu przypadną one do gustu, ponieważ są "ciekawe". Film Theory, 11sd


2. Kupiłam tą spódniczkę. Jest śliczna. Podobają mi sie bardzo te falbanki. Miss Sixty, 12sd


3. Ładna spódnica w maleńkie groszki. Bardzo mi się podoba. Anna Sui Tribute, 16sd


4. Klasyczna, elegancka spódnica w kolorze bordo. Pasuje do eleganckich bluzek czy koszul. Film Theory, 8sd


5. Podoba mi się ten wzór wystający tak jakby spod falban. Fajna, obcisła miniówka. Velvet Orchid, 10sd




SUKIENKI












1. Szczerze to nie wiem jak można ją wykorzystać w jakiejś bardziej wyszukanej stylizacji, ale mi się ta sukienka bardzo podoba. Film Theory, 17sd


2. To chyba bardziej romper, ale skoro wyszukał się w kategorii "sukienki" to wstawiam go tutaj. Miss Sixty, 19sd


3. Podoba mi się ta tak jakby gorsetowa góra i falbanki. Velvet Orchid, 15sd


4. Fajna sukienka. Nie jest jakaś niezwykła, ale zdecydowanie przypadła mi do gustu. Jean-Paul Gaultier Tribute, 21sd.


5. Podoba mi się ta sukienka w fajne wzory. Jej fason jest, przynajmniej mi się tak wydaje, bombkowaty. Rivera, 16sd




BUTY








1. Trochę drogie, ale bardzo ładne buty. Nawet nie wiem dlaczego tak mi sie podobają. Miss Sixty, 18sd


2. Proste, czerwone szpilki. Myślę, że praktyczne. Voile, 6sd


3. Fajne paseczki. Buty w stylu marynarskim, czyli z pewnością pasują do takich i nie tylko stylizacji. Killah, 12sd


4. Lubię koturny, więc nie dziwię się, że te stardolowe również mi sie podobają. Killah, 8sd


5. Śliczne botki z odkrytymi palcami. Bardzo mi się podobają. Tingeling, 63sm




TOREBKI










1. Chyba najładniejsza jest właśnie ta, pierwsza torebka. Podoba mi się, ponieważ urzekły mnie te małe różyczki. Bonjour Bizou, 6sd


2. Bardzo lubię kopertówki. To chyba mój ulubiony rodzaj torebek. Windows of the World, 5sd


3. Torebki - worki są teraz modne, więc nie mogło ich zabraknąć na stardoll. Bardzo podoba mi się ta torebka, czerwona z dodatkami granatu. Original Future, 58sm


4. Kolejny "marynarski" ciuch, a raczej torba. Bardzo ładna. Tingeling, 55sm


5. Fajna torba z frędzlami. Urocza. Windows of the World, 54sm




Co sądzicie o moim przeglądzie Starplazy? :}

3 komentarze:

  1. Fajne. Mam w realu spódniczkę nr 2, tylko że czarną. Gdyby co, zapomniałaś dopisać gdzie kupiłaś bluzkę nr 4.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo rzeczy z wymieniochym powyzej mam , ale zakupiłam tez wiele . Dziekuje za odkrycie tego pieknego płaszczyka nr 2 nigdy nie mogłam go znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię czerwonego więc żadnej z tych rzeczy nie mam xD

    OdpowiedzUsuń