Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

wtorek, 31 lipca 2012

Makijaż - krok po kroku

Hej.
Dzisiaj tutorial makijażowy. Mój makijaż jest w neonowych kolorach. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.
Do wykonania makijażu potrzeba : jaskrawoczerwona szminka z DOT, zielony cień z DOT, żółty cień z DOT, turkusowy eveliner z DOT, puder z DOT, czarny tusz wydłużający




1. Malujemy dosyć wysoko górną powiekę żółtym cieniem.




2. Dodajemy zielony cień.




3. Malujemy evelinerem (może być też kredka tego koloru) kreskę na dole.



4. Wydłużającym, czarnym tuszem malujemy rzęsy (tylko u góry).




5. Lekko zaznaczamy policzki pudroworóżowym pudrem.



6. Usta malujemy jaskrawą szminką.



Na koniec zmieniamy fryzurę na obojętnie jaką.



Co sądzicie o dzisiejszy tutorialu? Podoba Wam się makijaż, czy nie w Waszym stylu?
Pomysł na owy make-up znalazłam w jakiejś gazecie :)

8 komentarzy:

  1. Pewnie, że się podoba. <3 Lubię mocne, wyraziste kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm.... nie w moim stylu, ale i tak jest ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię neonowych kolorów, ale gdy patrzę na niego obiektywnie to jest ładny :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kolorki, podoba mi się makijaż ;D

    agus.ehee

    OdpowiedzUsuń
  5. spoko wykonanie jednak kolorystyka rasta; żółty-zielony-czerwony jakoś mnie odrzuca wiem że twoim zamierzeniem były neony ale bardziej kojarzy mi się to z rasta klimatami

    OdpowiedzUsuń