Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

środa, 9 stycznia 2013

Hot or Not ; Makijaże

Witajcie!
Kochani, wczoraj nie mogłam wstawić postów, ale dzisiaj wstawię chociaż ten jeden. Mam trochę nauki, więc nie wyrobię się z dwoma postami.
Dzisiaj oceniam karola97xd i asiab66.

karola97xd
 
Eh.. Kiepsko. Nie lubię tych włosów! Wyglądają bardzo kiepsko, te czapki też nie sa fajne. NIe podobają mi się też usta. Makijaż oczu sam w sobie nie najgorszy, ale moglo być lepiej. Zwyczajnie, chyba nie pomalowałaś ust i w ogole nie widzę pudrów czy czegoś w tym stylu. A propos włosów, to krzywo je nałożyłaś, przez co wyglądają jeszcze gorzej. NOT.
 
asiab66
 
Włosy z piór dawno już wyszły z mody (chociaż moim zdaniem nigdy nie były fajne ani ładne), ale przynajmniej są solidniej zrobione i nałożone niż koleżanki powyżej. Skupiając się na makijażu, nie widzę wpadek. Makijaż poprawny, widzę przejścia od różu do fioletu. Lubię jasne usta, więc są u mnie na +. Fajnie pomalowałaś pudrem policzki. HOT z minusem za włosy.
 
Co sądzicie o dzisiejszym HOT/NOT?
 

6 komentarzy:

  1. Każdemu podoba się coś innego ale dzięki za opnie :3

    karola97xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej podoba mi się pierwszy niż drugi, ale każdemu podoba się coś innego.

    Netka__

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi podobają się makijaże obu dziewczyn, jedynie włosy są dziwne.

    Hermionapotter3

    OdpowiedzUsuń
  4. W obu przypadkach podoba mi się tylko makijaż oczu.

    OdpowiedzUsuń
  5. piszę się jakichś wpadek a nie jakiś wpadek -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zdanie zaczyna się od dużej litery. :)

      Usuń