Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

niedziela, 13 stycznia 2013

Finalistki Miss MyStyle-MyStardoll Blog 2012!

Przedstawię Wam finalistki naszego konkursu :)
Jak już wspominałam, sama je wybrałam, ale z jedną z nich wzięłam pod uwagę Wasze zdanie.



wazka-julia : Jej doll bardzo mi się podobała od zawsze. Wcześniej miała nieco inny kolor skóry i amarantowe usta, ale jej doll nadal jest śliczna. Gdy przeglądałam zgłoszenia, wiedziałam, że daleko zajdzie. Zachwyca mnie jej mocny, acz nie przesadzony makijaż.
nataliab11 : Ładna doll, nie na siłę oryginalna, po prostu ładna. Blada cera, jasne usta, nie mocno pomalowane oczy. Moim zdaniem natalia wygląda delikatnie i tak spokojnie. Do tego prosta fryzura i ciemny kolor włosów. Stonowanie, aczkolwiek bardzo ładnie.
TheSonka : Czytają moje oceny stylizacji, czy Hot or Not, pewnie wiecie, że nie lubię tych włosów ze Stardesign, ale TheSonka ma taką śliczną, wręcz słodką twarzyczkę, że nawet te włosy nie sprawią, że będzie brzydka. Upięte włosy świetnie komponują się ze kształtem głowy jej doll.
A.n.k.s.a. : Lubię duże usta na stardoll, więc już to jest plusem. Ładne oczy są kolejnym plusem, jasna cera już trzecim, a blond włosy czwartym. Razem to wszystko ładnie wygląda, taka typowa, słowiańska uroda. Może ta czapka nie jest najpiękniejsza, ale oceniam wygląd doll, a nie jej nakrycie głowy :)
szecherezada5 : Tą doll wybraliście Wy większością swoich głosów, więc chyba nie muszę opisywać, dlaczego ją wybraliście :D Ciekawa doll, inna niż wszystkie.


Ten etap będzie trwał długo, bo aż do 26 stycznia. Głosujcie, a ja wybiorę, jednakże postaram się liczyć z Waszym zdaniem :D

11 komentarzy: