Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Metamorfozy

Witajcie w poniedziałkowe popołudnie! :3


Dziś kolejne metamorfozy. Na pierwszy ogień pójdzie jakże odważna niewiasta...

Azi.. !

STRÓJ PRZED:


Hmm.. Ogólnie uważam, że nie jest źle. Fajne połączenie futrzastej spódnicy z inną.. spódniczką :)Pasuje do siebie kolorystycznie i naprawdę podoba mi się ten miks. Idealnie "łączy" ten strój cieniutki, dopasowany pasek. Myślę, że ten blezer nawet pasuje do stylizacji, ale nie podoba mi się, że spódnica wystaje, tak jakby, z boku. Buty dobrze dopasowane, tylko nie wiem dlaczego dodałaś te grube skarpety.


STRÓJ PO :


Outfit numer jeden, to połączenie beżu i brązu. Na czarny top w kwiatki, założyłam koszulę w kolorze karmelu. Jako dół założyłam uniwersalne rurki ze Stardesign w barwie jasnego beżu. Szukałam jakiś butów, ale żadne inne nie pasowały, więc zostawiłam te. Chciałam jeszcze dodać jakąś torebkę itd., ale nie było w twojej szafie żadnej pasującej, więc jako jedyny dodatek wykorzystałam jasnobrązową bransoletkę.
Druga stylizacja jest zachowana w barwach błękit-czerń. Bardzo chciałam jakoś użyć tych platrorm, ponieważ, to moje zdanie, optycznie wydłużają nogi. Założyłam, ponownie, zaprojektowane dżinsy-rurki, prosty, niebieski top i dżinsową kurtkę. Całość uzupełniłam niebieskim paskiem.


MAKIJAŻ PRZED :


Podoba mi się ten make-up. Ładne przejście między kolorami, udane połączenie brązu, żółci i orenżu. Do tego czarny eveliner i jasne usta. Po prostu gratuluję udanego make-up;u :D


MAKIJAŻ PO :


Poeksperymentowałam z makijażem oczu, malując dolną powiekę jasnym, niebieskim i brązowym cieniem. Górną natomiast pomalowałam oliwkowym i beżowym cieniem. Lekko musnęłam policzki pudrem, a usta pomalowałam bardzo jasną szminką.



Teraz metamorfoza Sendy.. wykonana przed lili94Saphire.

STRÓJ PRZED:




Podobasz mi się od pasa w górę - bez skojarzeń :3 Bardzo lubię tą kurtkę z It Girls, jest praktyczna i znajduje wiele zastosowań w różorakich stylizacjach. Połączenie jej ze zwyłym podkoszulkiem w tym wypadku jest dobrym posunięciem. Kapelusz i wisiorek są OK. Niestety niżej jest gorzej. Nie podobają mi się te legginsy, wolę zwyczajne matowe, albo połyskliwe, ale bez innych zdobień. Powinnaś zastąpić je jakimiś czarnymi rurkami, np. ze StarDesign. Buty nie pasują, bo widać kawałek gołej łydki - spory kawałek - i jakoś nieszczególnie mi się to podoba. Torebka jest ładna, ale ciut na duża i źle współgra z legginsami i butami ze StarDesign. Moja ocena stylizacji jest wypośrodkowana. Nie jest najgorzej, ale szału też nie ma.

STRÓJ PO:


Miałaś w szafie kilka naprawdę fajnych rzeczy, dlatego wykonanie metamorfozy nie było trudne, przy dość dużym wyborze. Bardzo podobają mi się te dwa warianty. Miałaś sporo okularków, które bardzo lubię, dlatego też wykorzystałam je w stylizacjach. Pierwsza to zwyczajny luźny outfit. Zwykłe granatowe rurki, pasująca torebka, następnie czarne motywy, czyli buty z Fallen Angel, podkoszulek, kapelusik. Uwielbiam ten biały sweterek, jeden z moich ulubionych ciuszków, którego nie mogło zabraknąć w mojej szafie.
W drugiej stylizacji wykorzystałam długą spódnicę maxi z B'Bizou. Jest bardzo ładna, więc nie potrafiłam sobie odmówić tej przyjemności. Ponieważ nie miałaś litów - zresztą ja też nie mam - wykonałam ich podróbkę z oksfordek basics i czółenek z Fallen Angel. Chciałam znaleźć jakiś blazer i ostatecznie zdecydowałam się na ten z Killah.

MAKIJAŻ PRZED:


Tutaj mam mieszane uczucia. Nie przepadam za tym rodzajem twarzy. Niby wszystko jest OK, ale jestem sympatyczką innej urody. Makijaż jest wykonany dobrze, policzki są podkreślone bardzo ładnie. Ja może dodałabym jeszcze jakiś kolor, jest zbyt pomarańczowo.

MAKIJAŻ PO:



Zmieniłam kolor włosów na ciemniejszy, zrobiłam też mocniejszy makijaż oczu. Policzki podkreśliłam delikatnie, ale prawda jest taka, że nieszczególnie umiem wykonywać cieniowanie pudrami. Brwi nieco przyciemniłam, aby pasowały do fryzury. Jestem zadowolona z efektów swojej pracy.


Jak Wasze wrażenia? Podobają Wam się metki?




4 komentarze:

  1. Lepiej "po" . Chociaż strasznie podoba mi się makijaż Sendy.. "przed" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z osobą powyżej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi cholernie spodobała się twarz Azi *.*
    W sumie nie wiem dlaczego.
    Metamorfozy są w porządku, szczególnie część z makijażem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne metamorfozy najbardziej podoba mi sie metka Sendy , swietny makijaz przed metamorfoza miala Azi ale po jest rowniez piekny ogolnie metamorfozy uwazam za udane :) Masz swietne wyczucie stylu

    OdpowiedzUsuń