Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

środa, 29 sierpnia 2012

Oceny apartamentów

Apartament dosia11:

Twój apartament robi na mnie bardzo dobre wrażenie. Bardzo podobają mi się te roślinne wariacje. Pokój jest wykonany w bardzo modnym, minimalistycznym stylu. Okno i przeszklone ściany to najmocniejsze  strony Twojego pokoju. Jedyne co mi się nie podoba to ten dywan, który nienajlepiej prezentuje się na czarnej podłodze z uwagi na wyblakły kolor. Jedno ze sklepień jest nieco krzywe, ale to można bez trudu naprawić. Proporcje prawie OK - chyba tylko te fotele są troszeczkę za małe. Kolorystyka idealna.
 
8/10 - Oby tak dalej, jeśli weźmiesz do serca te moje nieznaczne uwagi, będzie naprawdę super!
 
 
Apartament Mergerita:
 
Ten pokój - właściwie to kuchnia - w ogóle do mnie nie przemawia. Może częściowo dlatego, że jeszcze nie widziałam fajnej kuchni na stardoll, oprócz kilku naprawdę wypasionych, składających się z 200 elementów, u jakichś bogatych Azjatek. Przyznam szczerze, że sama też nigdy nie robiłam kuchni i nie jestem pewna, czy moja byłaby wystarczająco dobra. Niemniej jednak skoro zgłosiłaś ją do oceny, muszę być obiektywna, a niestety kuchnia mi się nie podoba. Meble są brzydkie, okienko za małe, w dodatku z bardzo oklepanym i nieoryginalnym widokiem. Przedmioty kuchenne nie ratują sytuacji, podobnie jak te koszmarne krzesła i stolik, który nie pasuje stylem do bardziej staroświeckiej kuchni.
 
3/10
 
 
Apartament Saritka1995:
 
 
Ten pokój nie jest w moim stylu, ale bardzo mi się podoba. Stworzyłaś ciepłe, bardzo urokliwe miejsce! Widok za oknem jest taki sielski, kojarzy mi się z lasem i naturą, podobnie jak staroświeckie akcenty w postaci drewnianego stolika kawowego, dwóch wyświechtanych foteli i ozbód. Twój apartament ma specyficzny klimat, ale przyznaję, że bardzo mnie porywa. Jednak nie zawsze minimalizm jest najbardziej wskazany. Świetnie wykorzystałaś meble ze StarDesign i dobrze wykonałaś sklepienia. Wszystko się zgadza, kolorystyka, proporcje, tonacja... a najlepsze jest to, że wykorzystałaś stosunkowo niewiele elementów. Brawo za prostotę, ja to kupuję!
 
8,5/ 10
 
 
Jak Wam się podobają dzisiejsze ocenki? Zgadzacie się ze mną? Który z apartamentów najbardziej Wam się podoba?
 
 
 

12 komentarzy:

  1. Wszystkie apartamenty sa cudne i bardzo mi sie podobają , wiec nie mogę sie zdecydować który najlepszy ale, chyba ostatni najbardziej mi sie podoba ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne pokoje :3 Najbardziej podoba mi się trzeci. Zgadzam się z ocenami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww, trzeci pokój jest świetny! *-* Chciałabym mieć taki widok za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wg mnie wszystkie bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie pokoje są świetne (; 2 też, ale nie te krzesła i stół . Przydałoby się tam jakoś podkreślić to, że z tyłu są ściany .

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie śliczne ♥ Zgadzam się
    Loveee_2

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się apartamenty 1 i 3.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgaaadzam się 1 i 3 najładniejsze, ale chyba trzeci najbardziej mnie urzeka. Podzielam opinię lili - Prostota przede wszystkim :)

    Hermionapotter3

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. dałabym 9/10 - niepodoba mi się symbol gwiazdek - głosuj -.-
    2. 5/10 - niby jest nudny i pusty, ale coś mnie urzekło w tym pokoju.
    3. 9/10 - nie moge patrzec na ten dywan
    stella449

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z twoimi ocenami są słuszne
    mamymamyKitty

    OdpowiedzUsuń