Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 16 sierpnia 2012

Stylizacja na podstawie realnej

Cześć.
Oto dzisiejsza stylizacja.


Przeszukując stronę stylizacje.pl nie mogłam znaleźć żadnej stylizacji, którą mogłabym zrobić w wersji stardollowej. W końcu natrafiłam na tą, ale nie jestem pewna czy jest jakoś łudząco podobna. Żółte szorty są akurat bardzo podobne do siebie, buty też mi się podobają. W Starplazie nie mogłam znaleźc bluzki w takim brzoskwiniowym kolorze jak na realnym zdjęciu, więc musiałam zadowolić się zwykłym, jasnoróżowym podkoszulkiem. Bransoletka i torebka mi odpowiadają, natomiast najbardziej wadzi mi kurtka. Żadnej podobnej nie było w starplazie. Pech..
Ale ogólnie nie jest jakoś bardzo źle ;D

buty - Rivera, 7sd
torebka - Frankie Morello Tribute, 12sd
top - Basics , 35sm
kurtka - It Girls, 12sd
szorty -  -.- , 45sm
bransoletka - Tingeling, 45sm

Co sądzicie? ;p



Marina and the Diamonds - Starstruckk


9 komentarzy:

  1. Świetna, ale pasowałyby też spodenki z Basics ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja , ale biała torebka z Coco Chanel byłą by chyba bardziej podobna .
    Ps; Jeśli masz problem ze znalezieniem takich stylizacji które można wykonać na stardoll to możesz mi napisać to mogę ci wiele zdjęć wysłać razem ze stylizacja stardollowa ponieważ kiedyś tez pisałam o tym na blogu i mi się jakoś zachował ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie :3 Zgadzam się z Nina0909, torebka z Coco Chanel bardziej by pasowała, ale nie ma jej już niestety w starpazie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet ładne . Bardzo podobna, ale zgadzam się z Nina0909 i paulga .
    LoVeee_2

    OdpowiedzUsuń