Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

niedziela, 2 września 2012

Oceny stylizacji

Cześć.
Dzisiaj oceniać będę stylizacje : Challaya, castlen i Preety.Julka.
 


Challaya
 
Ocena ogólna : 7
Opis : Dlaczego ocena 7? Dałam Ci taką ocenę, ponieważ Twoja stylizacja nie zachwyca, ani też nie rani wzroku. Wszystko poprawnie, żadnych wtop kolorystyczych itp. Usunęłabym czapkę, ponieważ coś mi w niej nie gra, nijak pasuje do stroju. Uważam też, iż czarny top prezentowałby się lepiej niż biały.
 
 
 
castlen
 
Ocena ogólna : 5
Opis : Ten strój nie przypadł mi do gustu. Okropna marynarka, to pierwszy i największy minus. Kolejnym są buty, które są jak dla mnie koszmarne, ale może w innej stylizacji by się sprawdziły? Podobnie ma się sprawa z marynarką, która jest w tym stroju napewno źle wykorzystana. Coś mi nie gra z tą spódnicą i topem. Nie wiem co. Dużym minusem jest również brak dodatków.
 
 
 
Preety.Julka
 
Ocena ogólna : 7
Opis : Tak samo jak w przypadku pierwszej stylizacji, wszystko ok, ale bez szału. W tym stroju podoba mi się prawie wszystko. Nie podoba mi sie to, że spodnie i bluzka są w bardzo podobnym kolorze, co daje mdły efekt. Minus też za to, że widać kawałek złotego paska, a na szyi wisi srebrny wisiorek. Jak dla mnie złota ze srebrem nie powinno się mieszać. Plus za buty dodające stylizacji charakteru.
 
 
 
Co sądzicie o stylizacjach i moich ocenach? Jak Wy byście ocenili dzisiejsze stroje? :D
Czekam na komentarze.
 
 

11 komentarzy:

  1. Zgadzam się z ocenami. Najbardziej spodobała mi się pierwsza stylizacja i według mnie ta czapka pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z twoimi ocenami a stylizacje są codzienne nie mają czegoś specjalnego w sobie, jak dla mnie najładniejsza jest pierwsza.
    mamymamyKitty

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm.. zgadzam się z oceną pierwszą. Masz rację, czapka tu nie pasuję. Ja jednak zostawiłabym biały top i zmieniła buty. Też na czarne, te poprostu mi się nie podobają.

    Druga stylizacja:
    Jak dla mnie - nie podoba mi się nic osobna, ale razem - bardzo. Dałabym 8/10, bo buty faktycznie są okropne, i dodałabym tu masę dodatków, torebkę, bransoletki, jakiś wisiorek,kapelutek i okulary przeciwsłoneczne.

    Trzecie:
    Podoba mi się najbardziej. Usunęłabym złoty pasek, bo wisiorek jest super. Ja też uważam że złoto i srebro razem nie jest fajne.A oprócz tego - włosy powinny byc ciemniejsze, bo stylizacja jest jeszcze bardziej mdła, gdy twarz i ubrania są takeigo samego koloru. Też dałabym 7
    stella449

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza najlepsza według mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piersza jest najepsza , czapka fajnie pasuje ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza i ostatnia najlepsze. W ostatniej brakuje kontrastu .

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba druga stylizacja. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadna mnie nie urzekła. :< W ostatniej świetne buty <3 Chciałabym je mieć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Może napiszę jak ja bym oceniła powyższe kandydatki :) A więc:

    Challaya: 8 lub nawet 9 za fajnie dobrane kolory. Czapka i buty idealnie do siebie pasują, zmieniłabym jedynie spodenki.

    castlen: Dałabym jej 6, a to dlatego, że marynarka nie pasuje kolorystycznie. Buty? Moim zdaniem takie na obcasie lepiej by się sprawdziły.

    Preety.Julka: W jej stylizacji nie podoba mi się góra stroju to znaczy bluzki. Kolorystycznie wieje nudą, dziewczyna mogła pobawić się z dwoma lub trzeba kolorami, a nie tylko jednym. Buty też nie za bardzo pasują, chociaż gdybyś dodała jakiś czarny top, czarną torebkę na ramię i kurteczkę w kolorze beżowym byłoby o niebo lepiej. Moja ocena wynosi 4.

    OdpowiedzUsuń