Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 9 sierpnia 2012

Metamorfozy

Postanowiłyśmy, że w czwartki będziemy robić metamorfozy. Lili pisała wcześniej info, że teraz będą się one odbywały dwa razy w tygodniu, czyli w poniedziałki i czwartki. To tyle, jeśli chodzi o informacje i powiadomienia :D

Pierwszą metkę wykonuje ja (NajlepszaVera) i jest to metamorfoza doll DamWer9193. Lili94Saphire wykona metamorfozę _Niki_Niki_ .

Oto DamWer9193 !

STRÓJ PRZED :



Ten strój nie podoba mi się. Zaczynając od brzydkiej marynarki, a na dziwnych butach kończąc. Wracając do marynarki, nie podoba mi się jej długość oraz to, iż jest dobrana do krótkiego, czarnego topu co nie wygląda, jak na mój gust, fajnie. Żółta, ołówkowa spódnica również pozostawia wiele do życzenia, jest po prostu nieładna. Kopertówka jest krzywo nałożona, buty są brzydkie. Jedyny plus to dopasowanie torebki do butów (nawet nieładnych).


STRÓJ PO:



Twoja szafa była dla mnie wielkim rozczarowaniem. Masz SS, więc mogłabyś mieć w niej naprawdę dużo fajnych ciuchów, a w Twej garderobie znalazłam (prawie) same darmówki i to wyjątkowo brzydkie. W sumie stworzenie tej stylizacji nie zajęło mi dużo czasu, ponieważ użyte ubrania to jedyne, które w ogóle nadają się do założenia. Są w sumie ładne. Podoba mi się ta błękitna koszula. Podłożyłam pod nią top w kolorze ciemniejszego błękitu i dodałam liliową spódnicę. Miałam problem z torbą i butami, ale w końcu te uważam za najlepsze z tych dwóch stron dodatków. Jeśli nie podoba  Wam się moja metamorfoza, od razu dodaje, że nie miałam zbyt dużego pola do popisu z powodu małej ilości ubrań (darmówek nie liczę).


MAKIJAŻ PRZED :



Boże, pewnie gdy to przeczytacie, uznacie mnie za wredną, która zjeżdża i strój i twarz. Ale niestety, co miłego mam napisać? Nie lubię takich "sweetaśnych" twarzyczek z roześmianą buzią i wytrzeszczem. Sama kiedyś miałam te oczy, ale zaliczam to do dalekiej przeszłości. Dużo eksperymentowałam z wyglądem dollki i przeszłam przez wiele nieładnych twarzy. Ale to nie o tym będę pisała w tym artykule. Wracając do tematu ; makijaż sam w sobie nie jest zły. Równo pomalowane oczy, spoko. Jednak jest on wyjątkowo nudny. Zieleń i żółć na powiekach i to chyba cały makijaż. No, jeszcze rzęsy. Nie lubię tej fryzury, ale na to mogłabym jeszcze przymknąć oko. Jest jednak lepiej niż ze strojem.


MAKIJAŻ PO :



Zrobiłam różnokolorowy make-up. Użyłam też trochę farbek do twarzy jako cieni. Na początku pomalowałam oczy amarantowym i bordowym cieniem. Później dodałam troszkę bieli. Musnęłam policzki różowym pudrem. Na ostatniej, trzeciej stronie kosmetyków znalazłam te farbki, których ogólnie fanką nie jestem i pomyślałam by spróbować jakoś ich użyć makijażu oczu. Użyłam granatowej farbki i żółtej. Nie jestem zadowolona z ust, ale naprawdę nie miałam weny na pomalowanie ich i wyszły jak u lalki Barbie.

To na tyle, co myślicie?






Teraz metka wykonana przez lili94Saphire:


Oto _Niki_Niki_!


STRÓJ PRZED:



Nie podoba mi się. Najbardziej rażą mnie te tatuaże, za którymi nie przepadam, jednakże w niektórych stylizacjach wyglądają przywoicie - nie w tej. Buty są koszmarne, ciężkie, nie pasują. Torebka jest ładna, ale zbyt elegancka. Nie pasuje do tego... raczej luźnego looku. Poza tym źle wykorzystałaś tą bluzkę, która nie jest sukienką, ani nawet chyba tuniką. Nie rozumiem dlaczego nie założyłaś spodni, albo przynajmniej legginsów.

STRÓJ PO:


Nie jestem zachwycona efektem swojej pracy, ale jesteś kolejną osobą, która nie ma za wiele ciuchów w szafie, nie licząc niepraktycznych darmówek. Stylizacja jest niby OK, ale szału nie ma. Chyba na tym skończę swoją wypowiedź.

MAKIJAŻ PRZED:



Uf... może zacznę od tego co mi się podoba. Włosy i oczy bez makijażu i biżuterii. Nie podobają mi się te wąskie usta, są straszne. Nieznoszę piegów. Makijaż jest bardzo brzydki i niechlujnie wykonany; powinnaś użyć kilku cieni i zrobić przejścia. Nie lubię tych soczewek, kto ma różowe oczy? Sztuczne rzęsy mogą być, ale z umiarem i mniejsze. Ostatnia rzecz za wąskie brwi.

MAKIJAŻ PO:


 Jest o niebo lepiej, głównie za sprawą tego, że zdjęłam te wszytskie zdobienia. Niestety miałaś bardzo mało kosmetyków, jeden cień, kredke i dwie szminki. To stanowczo za mało. Użyłam więc jedynie mascary pogrubiającej i ciemnoróżowej szminki.



Jak oceniacie dzisiejsze metamorfozy? Która bardziej Wam się podoba?


6 komentarzy:

  1. W obydwu przypadkach zdecydowanie lepiej w wersji " po " .

    OdpowiedzUsuń
  2. Żaden makijaż ani strój nie przypadł mi do gustu, ale przynajmniej te po, są lepsze niż przed. Nie rozumiem po co się zgłaszać do metamorfozy, skoro ma się mało kosmetyków i ubrań -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;p Potem nie ma z czego robić metamorfozy .

      Usuń
  3. Fajne metamorfozy. W sumie te dziewczyny były nie za ładne, więc i tak dokonałyście cudu ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepiej po w obu metamorfozach . ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. W pierwszej metamorfozie lepiej jest "PO" w obu przypadkach. W drugiej zaś podoba mi się tylko strój "PO" :]

    agus.ehee na Stardoll

    OdpowiedzUsuń