Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

niedziela, 12 sierpnia 2012

Oceny stylizacji

Hej.
Dzisiaj oceniam stylizacje dollek o nickach : modelka-lili , oleandrea i Sendy..
Więc nie przedłużając..



modelka-lili

Ocena ogólna : 8
Opis : Naprawdę podoba mi się stylizacja. Tylko, że nie pasuje mi albo ten kwiatek, albo torebka. Jakoś mi się te dwie rzeczy gryzą ze sobą. Nie jestem tez przekonana do butów, nie lubię tego typu obuwia. Ogólnie podoba mi się Twoja stylizacja i nie wiem co jeszcze o niej napisać :)



oleandrea

Ocena ogólna : 9
Opis : Najładniejsza stylizacja dzisiaj i chyba ogólnie jedna z lepszych jakie były w tym cyklu. Ładna sukienka, chyba zrobiłaś ją z dwóch sukienek. Ładnie połączyłaś  blezer z PPQ z sukienką, dobrze dopasowałaś tą torebkę i buty. Bardzo ładna stylizacja :]


Sendy..

Ocena ogólna : 6
Opis : Po pierwsze, do tych lgginsów powinnaś mieć dłuższą bluzkę, jakąś tunikę. Ta dżinsowa kurtka w sumie pasuje, ale jak już wspomniałam top gryzie się z legginsami, które są, jak na mój gust, ładne. Po drugie, mam te buty, ale nie wiem, czy pasują do tej stylizacji. Po trzecie, nie wiem dlaczego ta aktówka stoi przy twojej nodze. Masz dobrze dobraną fryzurę do kapelusza, co jest plusem. Fajny wisiorek. Nie jest źle, więc stąd taka ocena :D


 
Co sądzicie o stylizacjach? Która Wam się najbardziej podoba?

7 komentarzy:

  1. Zgadzam się z ocenami. Podoba mi się tylko druga stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się dwie ostatnie stylizacje .

    OdpowiedzUsuń
  3. NAJBARDZIEJ PODOBA MI SIĘ OSTATNIA stlizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pośrodku chyba najlepsza, choć nie przepadam za takimi połączeniami. :3
    Ostatnia też mi się podoba,tylko przeszkadza mi tam.. coś. Nie umiem się określić. XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Oceny jak najbardziej trafne druga stylizacja podoba mi sie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  6. Fakt, drogu jest najłdniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń