Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

niedziela, 12 sierpnia 2012

Talenty

Dziś poznacie kolejną niezwykle utalentowaną projektantkę wnętrz. Starałam się znaleźć kogoś mającego jakiś inny talent, niż aranżacja pikselowych wnętrz, niestety nie znalazłam nikogo na miarę Kusji, albo Kaktusz, o których już pisałam. Chciałam przedstawić kogoś, kto ma niezwykły dar tworzenia niesamowitych stylizacji, ale niestety takie osoby rzadko się ujawniają, zazwyczaj zapisuje niewiele zdjęć, więc ciężko kogoś takiego znaleźć.

Przed Wami... (ostrzegam, że stardollowa ksywka jest kosmiczna, prawdziwy łamaniec językowy) - zsofrikahhwer! A poniżej kilka screenów jej apartamentu.






Dawno nie widziałam tak pięknie urządzonych pokoi. Najbardziej zdumiewają mnie te wnętrze, które przedstawiają krajobrazy. Każdy element jest dokładnie przemyślany i wykorzystany w nadzwyczajny sposób. Najbardziej przypadło mi do gustu wnętrze na screenie numer 2. W pokoju panuje wspaniała, letnia, wakacyjna atmosfera. Patrząc na ten apartament, bardzo chciałabym się w nim znaleźć. Jej wnętrza są poniekąd minimalistyczne, jednak nie w ten eteryczny, chłodny sposób, pokoi nie osnuwa aura tajemniczości, jej apartamenty są przytulne i utrzymane w ciepłych kolorach.
Bardzo podoba mi się również wykonanie nowoczesnej villi na pierwszym screenie. Dom wygląda jak prawdziwy. Bardzo fajny patent na zrobienie ogrodu, dużo krzewów, kolorów, barw, ale to nie ma to nic wspólnego z kiczem, lecz bardziej z przepychem, luksusem, wyobraźnią.



Co sądzicie o apartamencie? Jakie są Wasze wrażenia? Znacie kogoś, kto mógłby być bohaterem kolejnego artykułu z tej serii?

7 komentarzy: