Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Metamorfozy

Hej.

Dzisiaj zobaczycie metamorfozy Carmen.10 oraz Rose4400 .

Oto... Carmen.10!  Metkę wykonałam ja (NajlepszaVera).

STRÓJ PRZED :

                                                  

Ogólnie uważam, że nie jest źle. Dałabym taką szósteczkę na dziesięć. Przynajmniej nic się ze sobą nie gryzie, nie ma głupich dodatków, uszów kotka, Stardesign Jewerly itd. Stylizacja zachowana w kolorze czarnym i szarawym. Plus za kapelusik, sama go mam :] Szału nie ma, ale nie jest też źle.


STRÓJ PO :

                                  

Nie mogłam się zdecydować, którą stylizacje wstawić do tego posta, więc wstawiłam obie. Pierwszy outfit to wzorkowa spódnica plus błękitna bluzka, spod której wystaje falbanka z topu z PPQ. Nie mogłam znaleźć żadnych pasujących butów, więc założyłam błyszczące, czarne szpilki. W rękę doll włożyłam okularki.
Drugi strój to mój ukochany, różowy gorsecik i płaszcz z najnowszego Tribute. Dodałam rurki ze Stardesign w kolorze jasnego szarego , czarny pasek, okulary i szare botki. Dodatkowo założyłam kolczyki. Nie wiem która stylizacja jest lepsza, mam nadzieję, że napiszecie swoje zdanie w komentarzach.


MAKIJAŻ PRZED :

                                  

Makijaż jest bardzo zwyczajny. Podoba mi się, ale jest taki prosty. Czarny cień, biała kredka i chyba trochę podkreślone policzki. Nie podoba mi się za bardzo ten warkocz. Nie jestem fanką Stardesign Hair, nie lubię robionych włosów. Podobnie jak z strojem, nie jest źle, ale nie ma szału..


MAKIJAŻ PO :


                                     

Użyłam cieni w różnych odcieniach błękitu, turkusu itd. Użyłam trzech niebieskich cieni, które wykorzystałam do pomalowania górnej powieki. Dolną powiekę pomalowałam lekko fioletowym cieniem i beżowym. Musnęłam policzki pudrem. Usta pomalowałam jasną szminką i nabłyszczaczem.


Oto... Rose4400! Metkę wykonała lili94Saphire.

STRÓJ PRZED:


Zgadzam się ze stanowiskiem NajlepszejVery, która wczoraj oceniała Twoją stylizację. Ubiór jest nietrafiony. Nie rozumiem Twojego przekazu, np. po co Ci torebka, bagaż podróżny i jeszcze ta nutella w dłoni? Według mnie to się nie trzyma kupy. Jeżeli miałabym nie patrzeć na nietrafione dodatki, stylizacja jest bardzo nudna i zwyczajna. Bandana źle się komponuje z tą fryzurą. W ogóle nie pasuje pod żadnych względem do stroju. Branzoletka i buty też gryzą się ze sobą i ogólnie z całością. Jedyne co do siebie pasuje, to te rybaczki i bluzka, jednakże zarówno jedno- i drugie niezbyt mi się podoba. Jestem troszeczkę rozczarowana, bo dollka z Twoim poziomem i doświadczeniem, powinna lepiej dobierać ciuchy, zwłaszcza, ze masz ich dużo w szafie i kilka z nich to naprawdę perełki, m.in. z Elle, starsze hb, Amy Claire.

STRÓJ PO:


Bardzo żałuję, że nie mogłam zdjąć tej nutelli, ale robię metamorfozy bez hasła, więc nie miałam takiej możliwości. Jak widzisz nie mogłam się zdecydować, dlatego zamieściłam 2 warianty. Pierwszy jest bardziej dziewczęcy - bardzo lubię tą spódniczkę, podobnie jak dżinsową kurteczkę. Druga propozycja jest utrzymana raczej w stylu swobodnym, sportowym. Chciałam dopasować fajniejsze spodnie, niestety innych pasujących - w moim odczuciu - nie miałaś. Bardzo lubię tą niebieską kapokę, której niestety już nie ma w Starplazie, nad czym ubolewam, gdyz jest ładna. Moim zdaniem efekt obu moich metek mąci ta nieszczęsna nutella...

MAKIJAŻ PRZED:


Tutaj też nie jest dobrze. Bardzo nie lubię tych ust i tego koloru skóry. Poza tym mam wrażenie, że Twoja twarz ma niewłaściwe proporcje. Usta są chyba za wysoko i za blisko nosa. Fryzura jest ładna - sama nie mogę się jej doczekać - ale chyba nie pasuje do Twojej urody.


Miałaś troszeczkę mało kosmetyków, zwłaszcza cieni, być może z wyjątkiem LUXE za którymi nie przepadam. Przede wszystkim zmieniłam Ci fryzurę i kolor włosów, tak wyglądasz naturalniej i bardziej dziewczęco. Makijaż oczu jest dość mocny, za to prawie w ogóle nie pomalowałam ust.


Jak Wam się podobają dzisiejsze metamorfozy?

 

9 komentarzy:

  1. Metamorfozy udane, lepsze po ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. 1metamorfoza lepsza :D może dlatego, że doll ładniejsza

    chce się zgłosić do metamorfozy - mandaryna1996

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszej metamorfozie bardziej podoba mi się wersja po, ale w makijażu usta pomalowałabym na ciemniejszy kolor, w drugiej też po.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia metka najmniej mi się spodobała, nie znaczy to jednak, że jest zła :D

    agus.ehee

    OdpowiedzUsuń
  5. Za każdym razem lepiej wyglada po ;)
    Zgłaszam się do metamorfozy
    Szejli_xD

    OdpowiedzUsuń