Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

czwartek, 23 sierpnia 2012

Metamorfozy

Metamorfoza LadyPrincesslov
Metamorfoza wykonana przez : lili94Saphire

STRÓJ PRZED:



Hm... nie jest najgorzej. Widzę, że chciałas pójść w kierunku modnego obecnie stylu; okularki, szelki, oksfordki...wykonanie jest dostateczne. Do gustu nie przypadły mi rybaczki; mają wyblakły kolor i chyba niezbyt pasują do ekspresywnej czerwieni szelek. Bluzka też nie jest za ładna, ale rozumiem Twój punkt myślenia, więc się nie czepiam. Okularki założyłaś troszeczkę krzywo. Dziarę zostawiam w spokoju, nawet tutaj pasuje.
 
STRÓJ PO:
 
 
 
Na szczęście miałaś sporo ciuszków i miałam w czym wybierać. Jak widzisz postawiłam na ciemne kolory; czerń i szarość. Punktem kulminacyjnym stylizacji jest oczywiście żakiet z It Girls. Pod spód włożyłam top Hot Buys z B'Bizou. Dodałam rurki ze StarDesign, krzyż, pozostałam zaś przy okularkach i oksfordkach, gdyż znakomicie pieczętowały stylizację.
 
MAKIJAŻ PRZED:
 
 
Podoba mi się Twoja doll oraz makijaż jaki wykonałaś. Jest dziewczęco, subtelnie, starannie... Chyba nie mam do czego się przyczepić. Może ewentualnie zmieniłabym brwi, ale to tylko nic nie znaczący detal, który nie szpeci Twojej doll.
 
MAKIJAŻ PO:
 
 
Jak widzisz zrobiłam z Ciebie blondynkę :-) Jak wcześniej pisałam wszytsko podobało mi się w Twojej doll, więc nie bardzo wiedziałam, co zmieniać. Zrobiłam nieco mocniejszy makijaż, ale skontrastowałam go z jasnymi włosami i ustami. Moim zdaniem wyglądasz super, ale wcześniej też było extra.
 
 
 
 
 

Metamorfoza oleandrea
Metamorfoza wykonana przez : NajlepszaVera


STRÓJ PRZED:

 
 
Nie podoba mi się.Buty kompletnie nie pasują, chociaż w tym stroju niewiele jest rzeczy pasujących do siebie. Jedyny plus do kolorystyka. Czerwień plus czerń daje fajne połączenie. Uważam jednak, że nie powinnaś łączyć dwóch odcieni czerwieni. Nawet włosy są w tym kolorze dominującym w twoim stroju, co nie daje ładnego efektu. Lubię ten blazer, ale jego długość nie pasuje do długości spódnicy. Gdybyś zmieniła spódnicę na krótszą i buty byłoby spoko.
 
 
STRÓJ PO :
 
 
 
 
Outfit numer jeden to rurki i kolorze musztardowym połączone z jasną koszulę i kamizelką z frędzlami. Dodałam do tego sznurowane buty na obcasie. Jako dodatki wykorzystałam jedynie bransoletkę i cienki pasek. Podoba mi się ten strój, ma w sobie coś ze stylu boho (frędzle itd.) a także z glamour.
Uwielbiam tą spódnicę z D&G Tribute, więc musiałam ułożyć z nią drugi set. Do tej fenomenalnej spódnicy dodałam prosty, czarny podkoszulek i granatową kurteczkę. Spod czarnego topu widać kawałek błękitnego gorsetu, który kolorystycznie pasuje do diamentów na spódnicy. Te buty moim zdaniem idealnie dopełniają ten outfit.
 
 
MAKIJAŻ PRZED :
 
 
 
 
Mam mieszane uczucia co do tego make up'u. Z jednej strony wszystko gra, ale z drugiej nie bardzo pasuje mi to, iż nie ma żadnych przejść między kolorami. Plusik za podkreślone pudrem policzki i za jasne usta. Minusem natomiast jest jeszcze to, że brwi mają kolor nie pasujący do bordowych włosów. Gdybym miała ocenić ten makijaż HOT lub NOT, dałabym pół na pół.
 
 
MAKIJAŻ PO :
 
 
 
 
 
Po pierwsze - zmieniłam włosy na kolor pasujący do brwi. Po drugie - nieco zmieniłam ułożenie elementów twarzy. Wykonałam makijaż pasujący do pierwszej metamorfozy ciuchowej, którą wykonałam. Czarny , pomarańczowy cień i złoto-miedziana kredka. Policzki zaledwie musnęłam pudrem, a usta pomalowałam jasną szminką.
 
 

9 komentarzy:

  1. W pierwszej metamorfozie podoba mi się "po" zaś w drugiej uważam że makijaż 'przed' jest lepszy.Za to obie stylizacje są świetne, szczególnie ta ze spódnicą. *,*

    OdpowiedzUsuń
  2. W drugiej metce makijaż przed chyba ładniejszy ;p
    LoVeee_2

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajni wykonałas te metamorfozy , ale w 2 dolce bardziej mi sie chyba podoba makijaz przed ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko lepsze po tylko w 2 metce makijaż przed bardziej mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń