Misiaki ♥

Wydarzenia

Komentuj regularnie bloga i zostań Komentatorem Dwutygodnia, który zgarnia 30 stardollarów!

Właśnie rusza 3 edycja "Ringu!". Zwycięzca zgarnia 60 stardollarów i zdjęcie w pasku oraz tytuł "Doll miesiąca"!

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

W stylu Elle...

Nareszcie mam swój wymarzony blazer z Elle! Poszukiwałam go od dawna, znaczy, widziałam go wiele razy w sb i u odwiedzanych przeze mnie dollek, ale nigdy nie miałam wystarczających funduszy na jego zakup. Dziś kupiłam go po bardzo korzystnej cenie 333 sd - to i tak sporo, ale zazwyczaj widywałam go za 500sd. Żeby nie przedłużać, niepotrzebną watą słową, oto stylizacja:


Jak widzicie trochę zmieniłam twarz, tzn. usta i oczy. Jeszcze nie wiem, czy to zmiana na lepsze. Na razie próbuję się przyzywczaić.





Stylizacja utrzymana jest w moich ulubionych barwach; czerni i różu. Jednakże nie myślcie, że idę w kierunku emo - o Nie! Głównym punktem programu jest oczywiście blazer Elle. Jak wiecie Elle słynie z blazerów, któż by nie chciał ich mieć? Mam jeszcze na oku trzy inne, m.in. słynny czarny, szary i jeszcze jeden czarny, którego nie potrafię opisać, ale na pewno każdy kiedyś go widział.

A więc blazer jest punktem zwrotnym i to wokół niego skoncentrowane są pozostałe dodatki. Pod spód założyłam jedną z moim ulubionych topów z Killah. Top jest szalenie praktyczny, wiele razy uratował mi życie, kiedy nie wiedziałam, co włożyć. Aby nie wyglądał banalnie i samotnie, dodałam pasek od Anny Sui TRIBUTE.

Trochę wahałam się nad dalszym doborem ubrań. Początkowo chciałam włożyć czarne marszczone rurki z Killah, ale wszystkie czarne szpilki, czółenka i kozaczki, źle się prezentowały z wykończeniem spodni. Rurki ze StarDesign były niezłym trafem, ale czerń była trochę wyblakła. Ostatecznie włożyłam spódniczkę z PPQ. Ma fajny krój, nie ma niepotrzebnych zdobień, dlatego jest bardzo praktyczna i przydatna.

Torebka z Killah świetnie pasuje do blazeru i czerni, dominującej w mojej stylizacji. Myślałam też nad torebką z najnowszego TRIBUTE, ale ostatecznie Killah wygrała. Nad doborem obuwia również miałam niemały dylemat, rozważałam kozaczki z Evening Falls, imitację litów - oksfordki i szpilki z Fallen Angel - kozaczki hb i ultrawysokie szpilki od Nicholasa Kirkwooda.



Jak Wam się podoba stylizacja?



Piosenki z zupełnie innej bajki, ale obydwie uwielbiam!


8 komentarzy:

  1. Spoko stylizacja ale usta mi się nie podobają. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko stylizacja ale usta mi się nie podobają. ;p

    ( to samo sądzę o stylizacji i tak samo usta mi się nie pododają ;d )


    daria8883

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, mi się tam wszystko podoba. Uwielbiam połączenie różu z czernią - te dwa kolory idealnie ze sobą kontrastują ;-D

    agus.ehee na Stardoll

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko do siebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne połączenie ;) Elementy twarzy pasują do fryzury, co jak dla mnie jest wyzwaniem ;p ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super połączenie, a twarz jest bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś całą kolekcje Elle, a że byłam mała i głupia, wyprzedałam całą na sb za 5-10 sd ;________;

    OdpowiedzUsuń